κολωνός
Η πρόταση της εισαγγελέως

Συνεχίζεται σήμερα η δίκη για την υπόθεση βιασμού και μαστροπείας της 12χρονης από τον Κολωνό, ενώ την πρότασή της κατέθεσε η εισαγγελέας.

Τι ζήτησε ο εισαγγελέας

Η εισαγγελέας ζήτησε την ενοχή του Ηλίας Μίχου για τέσσερα από τα επτά αδικήματα για τα οποία κατηγορείται στην υπόθεση του Κολωνού. Αντίθετα, ζήτησε την αθώωση του μεταξύ άλλων για τις πράξεις του βιασμού.

Η εισαγγελέας ζήτησε συγκεκριμένα την αθώωση του βασικού κατηγορούμενου Ηλία Μίχου για βιασμό λόγω αμφίβολων, για μαστροπεία σε οίκους ανοχής και για μαστροπεία μέσω εξαναγκασμού και με αποκόμιση πορνικών εσόδων.

Αντίθετα, η εισαγγελέας ζήτησε να κριθεί ένοχος για διακεκριμένη κατάχρηση ανηλίκου που δεν συμπλήρωσε 14 έτη από πρόσωπο που του το είχαν εμπιστευτεί, οπλοκατοχή (για δυο όπλα), κατοχή πορνογραφικού υλικού με ανήλικο χωρίς να έχει συμπληρώσει τα 12 έτη αλλά χωρίς εξαναγκασμό και κερδοσκοπία και επιπλέον διευκόλυνση της ανήλικης να εκδίδεται.

Η αγόρευση της εισαγγελέως συνεχίζεται και για τους υπόλοιπους 25 κατηγορούμενους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ