Thumbnail
Η 19χρονη κατήγγειλε ότι έπεσε θύμα ξυλοδαρμού και ασέλγειας από τρεις συγκρατούμενές της

Μία 19χρονη κρατούμενη προχώρησε σε καταγγελία την Παρασκευή (02/02), καθώς ανέφερε ότι έπεσε θύμα επίθεσης και ασέλγειας από τρεις συγκρατούμενές στις γυναικείες φυλακές Θήβας.  

Σύμφωνα με την καταγγελία, οι δύο κρατούμενες ασέλγησαν εις βάρος της 19χρονης η οποία είναι κρατούμενη για ανθρωποκτονία, ενώ η τρίτη της επιτέθηκε με ξυράφι και την χαράκωσε στο αριστερό χέρι.

Μετά τη μήνυση που υπέβαλε η 19χρονη από το νοσοκομείο Θήβας όπου είχε μεταφερθεί για την παροχή πρώτων βοηθειών, οι τρεις άλλες κρατούμενες συνελήφθησαν το πρωί τουΣαββάτου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε - Τι αλλάζει

Το νέο σήμα που μπαίνει στους δρόμους – Τι σημαίνει η πινακίδα με το λουλούδι;

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σιβιτανίδειος Σχολή
Καταγγελία ΟΛΜΕ: «Διευθυντής της Σιβιτανιδείου στοχοποιεί εκπαιδευτικό μετά από αναφορά για παρατυπίες σε ευρωπαϊκά προγράμματα»
«Ο Διευθυντής ΕΠΑΛ της Σιβιτανιδείου «διακινεί δυσφημιστικές αναφορές για το πρόσωπο εκπαιδευτικού και γραμματέως της ΕΛΜΕΣΙ» - Τι καταγγέλλει η ΟΛΜΕ
Καταγγελία ΟΛΜΕ: «Διευθυντής της Σιβιτανιδείου στοχοποιεί εκπαιδευτικό μετά από αναφορά για παρατυπίες σε ευρωπαϊκά προγράμματα»
αιμα
Ανίχνευση καρκίνου 3 χρόνια πριν τη διάγνωση μέσω αιματολογικών εξετάσεων
Γενετικό υλικό των καρκινικών όγκων μπορεί να ανιχνευθεί στην κυκλοφορία του αίματος αρκετά χρόνια πριν από τη διάγνωση
Ανίχνευση καρκίνου 3 χρόνια πριν τη διάγνωση μέσω αιματολογικών εξετάσεων
axiologisi-ekpaideftikon
Είναι διαγνωστικός ή πειθαρχικός ο χαρακτήρας της Αξιολόγησης;
 Αναμφίβολα, η διαδικασία της Αξιολόγησης, για να γίνει προσιτή και αποδεκτή από τους Εκπαιδευτικούς, χρειάζεται να αλλάξει χαρακτήρα και στόχευση....
Είναι διαγνωστικός ή πειθαρχικός ο χαρακτήρας της Αξιολόγησης;