ΑΔΕΔΥ: Στάση εργασίας την Πέμπτη (14/12) – Αναλυτικά οι ώρες
Τι αναφέρει σε ανακοίνωσή της

Πανελλαδική στάση εργασίας από τις 10:00 το πρωί έως τη λήξη του ωραρίου κήρυξε η ΑΔΕΔΥ για την Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου.

Η στάση εργασίας πραγματοποιείται ώστε να διευκολυνθούν οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο να πάρουν μέρος στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που θα γίνει στις 11:00πμ, στην Πλατεία Καραϊσκάκη (Μετρό Μεταξουργείο) και στην πορεία που θα ακολουθήσει, ενάντια στον προϋπολογισμό.

Στην ανακοίνωση της, η ΑΔΕΔΥ, σημειώνει ότι οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο διεκδικούν:

  • «Πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς μας κι όχι αυξήσεις κοροϊδία
  • Επαναφορά ΤΩΡΑ των δώρων
  • Κατάργηση του παγώματος της διετίας 16-17
  • Κατάργηση της εισφοράς 2% για την ανεργία
  • Αύξηση και επέκταση του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας
  • Αύξηση του αφορολόγητου στις 12.000 ευρώ
  • Συλλογικές συμβάσεις εργασίας στο Δημόσιο
  • Μονιμοποίηση των συμβασιούχων – προσλήψεις μόνιμου προσωπικού σε όλο το Δημόσιο»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia