ΜΜΜ: Τέλος στα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων
Τέλος στα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων - Πώς θα εκδίδεται το εισιτήριο - Από πότε ξεκινά η λειτουργία του

Το επόμενο τρίμηνο μπαίνει τέλος σταδιακά η επίσκεψη στα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων για τα ΜΜΜ καθώς θα αρκεί η τραπεζική κάρτα ή το ηλεκτρονικό πορτοφόλι για να ανοίξουν οι μπάρες.

Η χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών βρίσκεται πολύ ψηλά στις προτεραιότητες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. O Γενικός Γραμματέας Μεταφορών κ. Γιάννης Ξιφαράς μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων αποκάλυψε πότε θα μπορεί να γίνεται η επιβίβαση των πολιτών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ανέπαφα, μέσω των δυνατοτήτων που προσφέρουν τα smartphones και οι τραπεζικές κάρτες.

Όπως αποκάλυψε ο κ. Ξιφαράς μέσα στο επόμενο τρίμηνο το σύστημα ανέπαφων επιβιβάσεων θα ξεκινήσει από τη γραμμή των λεωφορείων Express του Αεροδρομίου και εντός του 2024 θα ολοκληρωθεί η καθολική εφαρμογή σε όλα τα ΜΜΜ.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών: «Οι αστικές μεταφορές περνάνε πλέον στην φάση του ψηφιακού μετασχηματισμού. Καταφέραμε να εντάξουμε τις τελευταίες τεχνολογικές εφαρμογές στο στρατηγικό σχεδιασμό μας. Έτσι, πολύ σύντομα η πληρωμή του εισιτηρίου θα γίνεται ανέπαφα, είτε με την χρήση τραπεζικής κάρτας είτε με το ηλεκτρονικό πορτοφόλι του κινητού μας τηλεφώνου, χωρίς να χρειάζεται επίσκεψη στα γκισέ ή τα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων. Και αυτό θα ισχύει σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, από τα τρόλεϊ και τα λεωφορεία, μέχρι το μετρό και το τραμ. Τις επόμενες ημέρες αναμένουμε την έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο, ώστε να ξεκινήσουμε άμεσα με την εγκατάσταση των πρώτων συστημάτων. Στόχος μας είναι μέσα στους επόμενους 3 μήνες να λειτουργήσει το σύστημα των ανέπαφων επιβιβάσεων ξεκινώντας από τη γραμμή των

Mε την εγκατάσταση του συγκεκριμένου συστήματος αναμένεται η μείωση της εισιτηριοδιαφυγής, και άρα η αύξηση των εσόδων για τον οργανισμό αστικών συγκοινωνιών. Είναι αυτονόητο, ότι αύξηση των εσόδων σημαίνει ποιοτική βελτίωση της εξυπηρέτησης των επιβατών.

Την ίδια στιγμή, δημιουργείται η δυνατότητα μείωσης του κόστους για αρκετούς επιβάτες. Και αυτό συμβαίνει διότι το σύστημα κάνει τακτικές εκκαθαρίσεις, διαλέγοντας το οικονομικότερο πακέτο υπηρεσιών για τον επιβάτη. Αν για παράδειγμα κάποιος επιβάτης χρησιμοποιήσει τις αστικές συγκοινωνίες για περισσότερες από 25 διαδρομές εντός ενός μήνα, το σύστημα δε θα χρεώσει ποσό μεγαλύτερο από αυτό της μηνιαίας κάρτας. Αυτό σημαίνει ότι πλέον θα μπορούμε να χρησιμοποιούμε οικονομικά πακέτα χωρίς να είναι απαραίτητο να τα προπληρώσουμε.

Επιπλέον, προχωράμε στην επέκταση του συστήματος της τηλεματικής, αξιοποιώντας την τεχνολογία QR. Με αυτό τον τρόπο, με ένα απλό σκανάρισμα από το κινητό μας τηλέφωνο, θα μπορούμε να έχουμε σε πραγματικό χρόνο όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με τα δρομολόγια που διέρχονται από την συγκεκριμένη στάση.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πλανήτης Γη
«Ένας καλύτερος κόσμος αν...»
Σε ολόκληρη την ανθρώπινη ιστορία κανένα πολιτικό σύστημα, ούτε καμία κοινωνική μεταρρύθμιση ή επανάσταση δεν κατάφεραν να δημιουργήσουν σταθερές...
«Ένας καλύτερος κόσμος αν...»
ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Μαθητές με αναπηρίες: Μέχρι πότε θα υλοποιηθούν τα Προγράμματα Πρώιμης Παρέμβασης
Τι προβλέπει το σχέδιο της Εθνικής Στρατηγικής για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία 2024-2030 «Μια Ελλάδα με Όλους για Όλους» για τα παιδιά...
Μαθητές με αναπηρίες: Μέχρι πότε θα υλοποιηθούν τα Προγράμματα Πρώιμης Παρέμβασης