Αφημένοι στη μοίρα τους είναι πλημμυροπαθείς στην Καρδίτσα δύο μήνες μετά το σαρωτικό πέρασμα της κακοκαιρίας Daniel, ενώ με τον χειμώνα να πλησιάζει ζητούν άμεσα βοήθεια γιατί όπως επισημαίνουν «χειμωνιάζει και θα έχουμε πρόβλημα».
Δύο μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel κάτοικοι ζουν σε εκκλησίες και γυμναστήρια - «Ούτε φωνή, ούτε ακρόαση για τα κοντέινερ»
Οκτώ πλημμυροπαθείς ζουν σε εκκλησία και 29 στο γυμναστήριο
0 Δείτε τα σχόλια
Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr
Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου
Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής
Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο