Η στιγμή που πρόεδρος χωριού σώζει σκυλάκι που έχει εγκλωβιστεί σε καγκελόπορτα
Το ζωάκι έφερε εκδορές

Για ακόμη μια φορά η Λάρισα δέχεται πλήγμα από κακοκαιρία, με τους κατοίκους του Σωτήριου να καλούνται να εγκαταλείψουν ξανά το χωριό και τις περιουσίες τους μετά το χθεσινό μήνυμα εκκένωσης του 112.

Σήμερα το πρωί διενεργήθηκαν έλεγχοι για εγκλωβισμένους ανθρώπους και ζώα, με την κάμερα του Open να καταγράφει τη στιγμή που πρόεδρος του χωριού απεγκλώβισε ένα σκυλάκι που είχε πιαστεί σε εξώπορτα σπιτιού.

Το μικρό ζώο φαίνεται να είχε προσπαθήσει να περάσει από την κλειστή πόρτα για να γλιτώσει από τα ορμητικά νερά αλλά κατέληξε να παγιδευτεί στην καγκελόπορτα. Ο πρόεδρος του χωριού το πήρε στα χέρια με προσοχή και το ανέβασε στο λεωφορείο. «Σώσαμε και ένα σκυλάκι, εκτός από τις υπόλοιπες ζωές που σώσαμε», είπε. Το ζωάκι έφερε εκδορές και ήταν εμφανώς σοκαρισμένο, αλλά φάνηκε να συνέρχεται γρήγορα.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paralia-kalokairi-oikogeneia.jpg
Μία στις πέντε οικογένειες χάνει φέτος το επίδομα τέκνων – Ποιοι αποκλείονται και γιατί
Oι δικαιούχοι ανήλθαν σε 488.735, ενώ τον Μάιο του ίδιου έτους ήταν 512.917 και τον Μάιο του 2024 604.293
Μία στις πέντε οικογένειες χάνει φέτος το επίδομα τέκνων – Ποιοι αποκλείονται και γιατί
digital content
Μεγάλος Οργανισμός αναζητά Δημιουργούς Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου (e-Learning)
Εάν θέλεις να γίνεις μέλος του μεγαλύτερου οργανισμού στην Ελλάδα στην ψηφιοποίηση εκπαιδευτικού υλικού (e-learning) τότε αυτή η αγγελία σε αφορά
Μεγάλος Οργανισμός αναζητά Δημιουργούς Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου (e-Learning)