εθνική
O Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, γνωστοποίησε ότι το Μπράλος - Άμφισσα συγκαταλέγεται στα έργα που ξεκινούν τις αμέσως επόμενες εβδομάδες

Αντίστροφα μετράει πλέον ο χρόνος για την έναρξη των εργασιών στον οδικό άξονα Μπράλος - Άμφισσα, τμήμα του διαγώνιου άξονα Λαμία - Ιτέα - Αντίρριο, ο οποίος θα μειώσει τον χρόνο ταξιδιού για το Λαμία - Πάτρα σε 1 ώρα 30 λεπτά.

Ειδικότερα, κατά την εναρκτήρια εκδήλωση του 6ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών - ITC 2023, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, γνωστοποίησε ότι το Μπράλος - Άμφισσα συγκαταλέγεται στα έργα που ξεκινούν τις αμέσως επόμενες εβδομάδες.

Σύμφωνα με το carandmotor.gr, ανάδοχος του έργου, προϋπολογισμού 260 εκατ. ευρώ, είναι η ΑΒΑΞ και η διάρκεια των εργασιών έχει οριστεί σε 54 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.

Η ακτινογραφία του έργου

Το Μπράλος-Άμφισσα αποτελεί έναν νέο αυτοκινητόδρομο μήκους 25 χλμ. που χωρίζεται στα εξής υποτμήματα:

-1ο Υποτμήμα: Μπράλος – Αρχή παράκαμψης Γραβιάς (Χ.Θ. 0+000 – Χ.Θ. 7+300)
-2ο Υποτμήμα: Ι.Κ. Μεταλλείων Βωξίτη (δεν περιλαμβάνεται) – Άμφισσα (Χ.Θ. 14+000 – Χ.Θ. 30+700)

Το ενδιάμεσο τμήμα του άξονα (Χ.Θ. 7+300 – Χ.Θ. 9+300) αντιστοιχεί στην παράκαμψη Γραβιάς, η οποία έχει κατασκευαστεί και δεν αποτελεί αντικείμενο της σύμβασης.

Το τμήμα του άξονα από Χ.Θ. 9+300 έως τον Ι.Κ. Μεταλλείων Βωξίτη στη Χ.Θ. 14+000 έχει δημοπρατηθεί και, επίσης, δεν αποτελεί αντικείμενο της παρούσα.

Το τμήμα Μπράλος-Άμφισσα θα έχει πλάτος 11 μ. με μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, πλάτους 3,75 μ., ενώ ένα μέρος των ερεισμάτων έχει ασφαλτοστρωθεί δημιουργώντας μία λωρίδα πολλαπλών χρήσεων (Λ.Π.Χ.) ανά κατεύθυνση, πλάτους 1,50 μέτρου.

Πρόκειται για τμήμα του διαγώνιου οδικού άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο, που με τη σειρά του θα ενώσει τον αυτοκινητόδρομο Αθήνα-Θεσσαλονίκη με τον Ε65, την Ιόνια Οδό, τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και κατ` επέκταση την Ολυμπία Οδό (Ελευσίνα-Πάτρα-Πύργος), δίνοντας τέλος στην απομόνωση πολλών περιοχών της Φθιώτιδας, της Φωκίδας και της Αιτωλοακαρνανίας.

Με την ολοκλήρωση του διαγώνιου οδικού άξονα η απόσταση των 185 χλμ. μεταξύ Λαμίας και Πάτρας που διανύεται σε περισσότερες από 3 ώρες θα μειωθεί στα 160 χλμ. και ο χρόνος ταξιδιού θα συρρικνωθεί στη 1,5 ώρα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ιεπ
Ανοίγουν οι αιτήσεις για τα Επιμορφωτικά Προγράμματα SUB.8 – Οδηγός για εκπαιδευτικούς
Ξεκινούν οι αιτήσεις για τα Επιμορφωτικά Προγράμματα SUB.8 του ΙΕΠ – Τι πρέπει να γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί
Ανοίγουν οι αιτήσεις για τα Επιμορφωτικά Προγράμματα SUB.8 – Οδηγός για εκπαιδευτικούς
mousiki
Επιστημονική Επιτροπή Μουσικής Παιδείας: Ποιες οι αλλαγές μετά από σειρά παραιτήσεων
Αλλαγές στη σύνθεση της Επιτροπής μετά από σειρά παραιτήσεων – Νέος πρόεδρος ο Αθανάσιος Τρικούπης
Επιστημονική Επιτροπή Μουσικής Παιδείας: Ποιες οι αλλαγές μετά από σειρά παραιτήσεων
Μπιγκ Μπεν Λονδίνο Αγγλία
Σοβαρές καταγγελίες στη Βρετανία: Νοσοκομεία χρησιμοποιούσαν ελαττωματική καρδιακή αντλία παρά τους κινδύνους
Συσκευή με αυξημένη θνησιμότητα εμφυτευόταν επί χρόνια σε ασθενείς – Γιατροί αμειβόμενοι σύμβουλοι του κατασκευαστή – Οργή συγγενών και αιτήματα για...
Σοβαρές καταγγελίες στη Βρετανία: Νοσοκομεία χρησιμοποιούσαν ελαττωματική καρδιακή αντλία παρά τους κινδύνους