Μύκονος: Σοκάρει η καταγγελία 22χρονης οτι την βίασαν σε πάρκινγκ γνωστού εστιατορίου
Η 22χρονη θα εξεταστεί από ιατροδικαστή, ενώ οι Αρχές θα εξετάσουν τις κάμερες ασφαλείας από τον χώρο

Σοκ προκαλεί καταγγελία 22χρονης ότι έπεσε θύμα βιασμού και κλοπής Μύκονο. Όπως κατήγγειλε, ενώ βρισκόταν στο χώρο στάθμευσης γνωστού εστιατορίου, την προσέγγισε άνδρας ηλικίας 30 έως 40 ετών.

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, η νεαρή κατήγγειλε πως στην αρχή συνομίλησαν, ενώ στη συνέχεια τη βίασε, πλην όμως - λόγω της κατάστασής της - δεν είναι σε θέση να θυμηθεί τι ακριβώς συνέβη.

Στη συνέχεια, όταν επέστρεψε στην οικία της, διαπίστωσε ότι της αφαιρέθηκαν ακόμη κοσμήματα αξία 5.000 ευρώ.

Τη νεαρή γυναίκα θα εξετάσει ιατροδικαστής.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Συνταξιούχοι
Σύνταξη πριν τα 60: Το μεγάλο παράθυρο του 2025 και ποιοι προλαβαίνουν
Το μεγάλο «σταυροδρόμι» του 2025 για τους ασφαλισμένους – Ποιοι κερδίζουν πρόωρη έξοδο και ποιοι κινδυνεύουν με εγκλωβισμό από το 2026
Σύνταξη πριν τα 60: Το μεγάλο παράθυρο του 2025 και ποιοι προλαβαίνουν
πολυγλωσσία
Η εποχή της πολυγλωσσίας: Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη ξαναγράφει τους κανόνες
Γλώσσες, κουλτούρες και τεχνολογία συνδιαμορφώνουν ένα νέο εκπαιδευτικό και επαγγελματικό τοπίο που απαιτεί εξειδίκευση
Η εποχή της πολυγλωσσίας: Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη ξαναγράφει τους κανόνες
Α. Σπυριδάκης
Σχετικά με τη λειτουργία των σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Προτεινόμενες Αλλαγές της Κ.Υ.Α. 102791/ΓΔ4/10-09-2024 (ΦΕΚ 5130Β) του Α. Σπυριδάκη, Προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Δ/ντών Σχολ. Μον. Δ/θμιας Εκπ/σης
Σχετικά με τη λειτουργία των σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης