Κοινωνία 0

Θερμοπληξία: Μητέρα 46χρονου - «Έβγαζε αίμα από το στόμα» (Βίντεο)

Ντελίβερι
Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Συγκλονίζει η μητέρα του 46χρονου που πέθανε από θερμοπληξία

Συγκλονιστικές είναι οι δηλώσεις της μητέρας του 46χρονου εργαζόμενου, που πέθανε χθες (21/07) στη Χαλκίδα από θερμοπληξία.

Συγκεκριμένα, σε δηλώσεις της στο eviaonline.gr, η μητέρα του 46χρονου ανέφερε: «Ήρθε το παιδί μου από τη δουλειά, δούλευε σε ένα σουβλατζίδικο κι έκανε διανομή με το ποδηλατάκι του.

Ήρθε από το σουβλατζίδικο και δεν καταλάβαινα. Άρχισε και πετούσε την μπλούζα, δεν καταλάβαινα τι έκανε. Λέω “παιδάκι μου, τι έχεις;”. Δεν μπορούσε να μιλήσει. Δεν μίλαγε. Παίρνουμε τηλέφωνο τον κ. Λεονάρδο και λέει μάλλον ότι είναι θερμοπληξία. “Τροχάδην να τον πάτε στο νοσοκομείο. Βάλτε του πετσέτα στο μέτωπο και να τον πάτε στο νοσοκομείο”».

«Καλέσαμε το ασθενοφόρο αλλά μέχρι να έρθει, το παιδί μου δεν καταλάβαινε τίποτα. Έτρεμε, έβγαζε αίμα από το στόμα και δεν επικοινωνούσε με το περιβάλλον. Στη συνέχεια ήρθε το ασθενοφόρο, τον πήραμε και τον πήγαμε στο νοσοκομείο.

Εκεί παθαίνει την πρώτη καρδιακή ανακοπή και μετά τον επανέφεραν. Παθαίνει και δεύτερη και τελείωσε. Δεν πρόλαβε τίποτα το παιδάκι μου. Εκείνη την ημέρα εργαζόταν στο σουβλατζίδικο».

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Σχολεία: Όλες οι ημερομηνίες για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς - Πότε επιστρέφουν εκπαιδευτικοί και μαθητές

ΑΣΕΠ 6Κ/2026: Κλείδωσε η νέα προκήρυξη για 317 μόνιμες προσλήψεις στα νοσοκομεία

Υπουργείο Παιδείας: Μέσω gov.gr η ανάληψη υπηρεσίας για τους εκπαιδευτικούς
 

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

κοινωνία