asthenoforo ekav
INTIME/ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Ο 26χρονος έχει υποστεί σοβαρά τραύματα στο κεφάλι

Μάχη για να κρατηθεί στη ζωή δίνει ένας 26χρονος έπειτα από τροχαίο ατύχημα που είχε με τη μηχανή του στο Ηράκλειο. Το περιστατικό καταγράφηκε στον ΒΟΑΚ στο ύψος του Γαζίου, στις 2 περίπου το μεσημέρι της Τρίτης (30/5) όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, η μηχανή στην οποία επέβαινε ο νεαρός, εξετράπη της πορείας της και προσέκρουσε στις προστατευτικές μπάρες.

Η πρόσκρουση του οχήματος είχε ως συνέπεια ο 26χρονος να τραυματιστεί σοβαρά. Επί τόπου βρέθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ το οποίο τον παρέλαβε και τον μετέφερε στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο.

Σύμφωνα με τον Διοικητή του Νοσοκομείου Κώστα Τερζάκη που μίλησε στο ekriti, ο 26χρονος έχει υποστεί σοβαρά τραύματα στο κεφάλι, στον θώρακα και σε άλλα σημεία του σώματός του και νοσηλεύεται διασωληνωμένος στη ΜΕΘ του νοσοκομείου, δίνοντας μάχη για τη ζωή του.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προσχολική αγωγή
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση του νομοθετικού πλαισίου και των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στα πλαίσια...
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
plimmyrise_nipiagogeio
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του Υπ. Παιδείας
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο