Τροχαίο στη λεωφόρο Αθηνών: Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε περιπολικό- Ένας τραυματίας αστυνομικός
Το τροχαίο προκλήθηκε όταν όχημα της Περιφέρειας Αττικής και ένα περιπολικό έκλεισαν τη μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας στην περιοχή επειδή νωρίτερα είχαν χυθεί λάδια στο οδόστρωμα

Ένα τροχαίο σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής στη λεωφόρο Αθηνών στο ύψος του Περιστερίου και στο ρεύμα προς Αθήνα, όπου ένας αστυνομικός τραυματίστηκε ελαφρά.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ το τροχαίο προκλήθηκε όταν όχημα της Περιφέρειας Αττικής και ένα περιπολικό έκλεισαν τη μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας στην περιοχή επειδή νωρίτερα είχαν χυθεί λάδια στο οδόστρωμα.

Ο οδηγός ενός διερχόμενου ΙΧ φέρεται να μην αντιλήφθηκε έγκαιρα την κυκλοφοριακή ρύθμιση με αποτέλεσμα το όχημά του να γλιστρήσει στα λάδια και να πέσει στην πίσω πλευρά του περιπολικού και να τραυματιστεί ελαφρά ένας αστυνομικός.

Όπως επισημαίνει η ΕΡΤ, μετά το τροχαίο η κυκλοφορία στη λεωφόρο Αθηνών πραγματοποιείται από μια λωρίδα - την αριστερή - στο σημείο με αποτέλεσμα οι οδηγοί να αντιμετωπίζουν δυσκολίες.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia