τροχαιο καλαματα
Εκσφενδονίστηκαν από τη σύγκρουση οι δύο 17χρονοι

Σήμερα το μεσημέρι (11/05) σημειώθηκε ένα σοβαρό τροχαίο με δύο ανήλικους στο Ασπρόχωμα Μεσσηνίας, έξω από τη Καλαμάτα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτοκίνητο που επιχειρούσε να μπει σε κεντρικό δρόμο εξερχόμενο από πάρκινγκ πολυκαταστήματος χτύπησε μηχανάκι μικρού κυβισμού με δύο νεαρούς, ηλικίας 17 ετών, το οποίο κινούνταν στο ρεύμα από Μεσσήνη προς Καλαμάτα.

Αποτέλεσμα της σφοδρής σύγκρουσης ήταν να εκσφενδονιστούν οι νεαροί στο οδόστρωμα και να τραυματιστούν σοβαρά.

Στο σημείο έσπευσαν ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ και μετέφεραν τους τραυματίες στο Νοσοκομείο Καλαμάτας, όπου διαπιστώθηκε ότι φέρουν κατάγματα στα πόδια ο ένας και στο κρανίο ο άλλος.

Για τον δεύτερο, εκτιμάται ότι θα διακομιστεί σε Νοσοκομείο των Αθηνών, ενώ τα ακριβή αίτια του ατυχήματος διερευνώνται από το Τμήμα Τροχαίας Καλαμάτας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia