Οφθαλμαπάτη με άλογο
Η οφθαλμαπάτη που προβληματίζει  το διαδίκτυο

Μια νέα οφθαλμαπάτη έχει διχάσει τους χρήστες του διαδικτύου. Πρόκειται για μια φωτογραφία αλόγου με φόντο την ανατολή του ήλιου, την οποία τράβηξε ο «Jim» από Τσέστερφιλντ.

 Ο ίδιος παρατήρησε ότι οι χρυσές και μαύρες σκιές της εικόνας «διαστρέβλωσαν» την σιλουέτα του αλόγου σε τέτοιο σημείο που είναι σχεδόν αδύνατο να καταλάβει κανείς προς ποια κατεύθυνση κοιτάζει.

Προς τα πού κοιτάζει το άλογο;

Οφθαλμαπάτη με άλογο

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η απάντηση

Ο «Jim» ανέφερε πως «οι μισοί νομίζουν ότι το άλογο κοιτάζει την κάμερα, και οι άλλοι μισοί την ανατολή του ήλιου. Όσο περισσότερο κοιτάζει κανείς την φωτογραφία τόσο περισσότερες αμφιβολίες για την άποψή του έχει. Με την ανατολή του ήλιου και τον πορτοκαλί ουρανό, ό,τι και να βάλεις μπροστά του γίνεται σιλουέτα. Η περιοχή που πηγαίνω είναι φανταστική για φωτογραφίες με φόντο την ανατολή του ήλιου».

Τέλος ο «Jim» αποκάλυψε ότι το άλογο κοιτάει προς την κάμερα στην συγκεκριμένη φωτογραφία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia