Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη
INTIME NEWS/ΚΥΔΩΝΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Ποια είναι η κατάσταση των τραυματιών της τραγωδίας στα Τέμπη

Νέες εξελίξεις σχετικά, με τους τραυματίες από της σιδηροδρομικής τραγωδίας στα Τέμπη (28/02).

Σύμφωνα με ιατρικές πηγές που μίλησαν στο onlarissa.gr σήμερα το πρωί (13/04), η 20χρονη που νοσηλευόταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας βγήκε από αυτή και μεταφέρθηκε στη νευροχειρουργική κλινική, καθώς η κατάστασή της έχει σταθεροποιηθεί.

Παράλληλα, στο ίδιο νοσοκομείο νοσηλεύονται ακόμη δύο τραυματίες εκτός ΜΕΘ.

Αντίθετα, ο 22χρονος από το Βόλο, ο οποίος είναι ο μοναδικός επιζών από το πρώτο βαγόνι, έχει βαριά κρανιοεγκεφαλική κάκωση και συνεχίζει να βρίσκεται σε κρίσιμη κατάσταση.

Μάλιστα, οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι «έχει νευρολογικές επιπλοκές πιθανώς μη ανατάξιμες». Το επόμενο διάστημα θα είναι ιδιαίτερο κρίσιμο για εκείνον.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προσχολική αγωγή
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση του νομοθετικού πλαισίου και των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στα πλαίσια...
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
plimmyrise_nipiagogeio
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του Υπ. Παιδείας
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο