foto-ntokoumento
Φωτογραφία ντοκουμέντο λίγο πριν την σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη

Σοκαρισμένος μίλησε σήμερα ένας επιβάτης της μοιραίας αμαξοστοιχίας που βρίσκονταν στο βαγόνι 3 και ο οποίος κατέβηκε 15 λεπτά πριν από την σύγκρουση.

Μιλώντας στο MEGA, ο Γιάννης Παπαϊωάννου έβγαλε μάλιστα μια φωτογραφία πριν την μοιραία σύγκρουση και πριν αποβιβαστεί. 

Όπως εξήγησε, την φωτογραφία την έβγαλε στις 22:02 και ήταν έξω από τα Παλαιοφάρσαλα, όπου η αμαξοστοιχία σταμάτησε, περίπου για 15 λεπτά, γιατί θα πέρναγε μάλλον μία άλλη αμαξοστοιχία.

Η εικόνα ντοκουμέντο δείχνει το εσωτερικό του τρίτου βαγονιού και των επιβατών του.

Ο ίδιος όταν κατέβηκε από το τρένο, χαμήλωσε το τηλέφωνό του και κοιμήθηκε. «Αντιλήφθηκε τι συνέβη το πρωί. Πήρα το μηχανάκι και έκανα βόλτες για να ξεχαστώ. Είπα γαμώτο τι έγινε, θα μπορούσα να είμαι και εγώ εκεί» ανέφερε χαρακτηριστικά. 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

καφές
Προσοχή στον συνδυασμό: Ποια φάρμακα δεν πρέπει να παίρνεις με καφέ
Ο αγαπημένος σου καφές μπορεί να μειώσει την αποτελεσματικότητα των φαρμάκων ή και να προκαλέσει σοβαρές παρενέργειες
Προσοχή στον συνδυασμό: Ποια φάρμακα δεν πρέπει να παίρνεις με καφέ
Τεχνητή Νοημοσύνη
Η τεχνητή νοημοσύνη στα σχολεία: Εργαλείο εξοικονόμησης χρόνου για τους εκπαιδευτικούς
Η κυβέρνηση της Αγγλίας ενθαρρύνει τη χρήση AI για βαθμολόγηση και επικοινωνία με γονείς – Με σαφείς οδηγίες για τα σχολεία
Η τεχνητή νοημοσύνη στα σχολεία: Εργαλείο εξοικονόμησης χρόνου για τους εκπαιδευτικούς