Μίλτος Τεντόγλου
«Από την πρώτη μέρα έχω πει ότι είναι ένα ξεχωριστό παιδί»

«Εγώ λέω ότι θα πηδούσε και ξυπόλητος. Έχει φοβερές ικανότητες. Από την πρώτη μέρα έχω πει ότι είναι ένα ξεχωριστό παιδί» δήλωσε για τον Μίλτο Τεντόγλου, ο προπονητής του, Γιώργος Πομάσκι, στο Πρώτο Πρόγραμμα της ΕΡΤ, για την ακύρωση του άλματός του από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Στίβου, λόγω των παπουτσιών που φορούσε.

Τα παπούτσια που έγιναν η αιτία να ακυρωθεί η κορυφαία επίδοση για φέτος στον κόσμο, θεωρούνται αντικανονικά, επιβεβαίωσε ο προπονητής του, ο οποίος είπε ότι για κάποιο λόγο δεν έχουν πάρει πιστοποίηση, ωστόσο αυτό δεν ήταν κάτι που γνώριζαν, καθώς δεν θα τα είχε φορέσει.

Ο κ. Πομάσκι απαντώντας αν θύμωσε ο Έλληνας Ολυμπιονίκης είπε «εννοείται, αλλά ο Μίλτος έχει αυτό το χαρακτηριστικό, που τον φέρνει σε θετική πλευρά, δεν τον φέρνει σε αρνητική πλευρά, γιατί μπορεί κάποιος αθλητής να αποσυντονιστεί τελείως, μπορεί να παρατήσει την προσπάθειά του».

Ερωτηθείς αν ο Μίλτος Τεντόγλου δήλωσε πράγματι «μπορώ να πηδήξω το 8,40 όποτε θέλω», ο κ. Πομάσκι απάντησε «το είπε και το εννοεί και το ξέρει. Δηλαδή αν πηδάς, 8,30-8,40 είναι το ίδιο και άμα πατάς και 10 πόντους όπως πάτησε χτες, 8,51. Δεν λέει τίποτα αυτό, είναι αγώνας, είναι προσπάθεια και νομίζω ότι το κάνει με τον καλύτερο τρόπο ο Μίλτος Τεντόγλου».

Στην επισήμανση του δημοσιογράφου ότι στον ίδιο αγώνα έκανε τις τέσσερις καλύτερες φετινές επιδόσεις στον κόσμο, ο κ. Πομάσκι τόνισε «αυτό λέει πολλά».

Όλοι είναι στο πλευρό του, υπογράμμισε, «γιατί όλοι έχουν υποστεί από ένα τέτοιο πράγμα». «Και για μένα είναι αδικία να μην μπορεί να πιστοποιηθεί ένα πράγμα που κάνεις 100 και 200 μέτρα με αυτά τα παπούτσια και 400. Το παπούτσι δεν κάνει τον αθλητή. Ο αθλητής κάνει το παπούτσι» είπε χαρακτηριστικά και προσέθεσε ότι η «αδικία πνίγει πολλές φορές, γιατί το παπούτσι δεν είναι φτιαγμένο για να προσθέσει ένα πόντο στην επίδοση του αθλητή».

«Εγώ είμαι σίγουρος ότι ο Μίλτος θα συνεχίζει να κάνει αυτό που κάνει. Είναι ένας αθλητής στίβου, πηδάει άλμα εις μήκος και θα συνεχίζει να το κάνει με τον καλύτερο τρόπο. Να είναι να είναι υγιής μόνο, γιατί η πίεση είναι μεγάλη, τα ταξίδια είναι πολλά, οι προπονήσεις είναι βαριές. Ψυχικά είναι πολύ δυνατός. Δεν έχει κουραστεί, αλλά όλα τα σώματα δεν είναι για να τα βαράς όλη μέρα. Είναι λεπτεπίλεπτος, αλλά η συγκεκριμένη προπόνηση που κάνει είναι αποτελεσματική και αυτός έχει την ικανότητα να βγάζει το 100% της ικανότητάς του. Γιατί πολλά παιδιά λειτουργούν με 30, με 50, με 80. Αυτός όποτε χρειαστεί, μπορεί να βάλει 110. Είναι τέλειο τεχνικά το άλμα» προσέθεσε ο κ. Πομάσκι.

Ο επόμενος στόχος, συνέχισε ο κ. Πομάσκι, είναι να κερδίσουμε το Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα. «Αυτοί οι αγώνες είναι σταθμοί για την προετοιμασία, ναι μεν έχει κάποια κέρδη από αυτό το πράγμα, αλλά είναι μια συνέχεια που εξελίσσεται το φορμάρισμα του αθλητή αγωνιστικά».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παιδί με τάμπλετ στο κρεβάτι
Όταν το βλέμμα πέφτει στην οθόνη: Πώς η ψηφιακή καθημερινότητα αλλάζει τη σχέση γονιών και παιδιών
Πώς η τεχνολογία αναδιαμορφώνει την ανάπτυξη των παιδιών – Tα καλά, τα κακά και τα άγνωστα
Όταν το βλέμμα πέφτει στην οθόνη: Πώς η ψηφιακή καθημερινότητα αλλάζει τη σχέση γονιών και παιδιών
αεροπλάνο
Η πτήση-μαραθώνιος των 20.000 χλμ: Το νέο δρομολόγιο που ενώνει Ασία, Ωκεανία και Λατινική Αμερική
Η China Eastern εγκαινιάζει τη μεγαλύτερη απευθείας διαδρομή στον κόσμο, μειώνοντας σημαντικά τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ Κίνας και Νότιας Αμερικής.
Η πτήση-μαραθώνιος των 20.000 χλμ: Το νέο δρομολόγιο που ενώνει Ασία, Ωκεανία και Λατινική Αμερική
αυτοκίνητα στη λεωφόρο Συγγρού
Η μεγαλύτερη ευθεία της Αθήνας: Ποιος δρόμος κρατά το ρεκόρ και πόσα χιλιόμετρα «τρέχει»
Οδηγικός «διάδρομος» 4,4 χιλιομέτρων που ενώνει το κέντρο με το Φάληρο και ξεχωρίζει για τις πέντε λωρίδες ανά ρεύμα
Η μεγαλύτερη ευθεία της Αθήνας: Ποιος δρόμος κρατά το ρεκόρ και πόσα χιλιόμετρα «τρέχει»