syggrou-mpalkoni
Ειδικότερα, όσοι κοίταξαν ψηλά «πάγωσαν» καθώς είδαν ένα μπαλκόνι να βρίσκεται κυριολεκτικά στο κενό.

Πρωτοφανείς εικόνες αντίκρισαν όσοι βρέθηκαν σήμερα έξω από ένα ξενοδοχείο επί της λεωφόρου Συγγρού, στο ύψος της Νέας Σμύρνης.

Ειδικότερα, όσοι κοίταξαν ψηλά «πάγωσαν» καθώς είδαν ένα μπαλκόνι να βρίσκεται κυριολεκτικά στο κενό.

Πρόκειται για ένα από τα πολλά μπαλκόνια του ξενοδοχείου «Hellinis» που βρίσκεται πάνω στη Λεωφόρο, το οποίο αποκολλήθηκε από το κτίριο για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο αλλά από θαύμα δεν κατέρρευσε εντελώς, καθώς φαίνεται ότι στηρίζεται από μερικά σίδερα.

Tο συμβάν σημειώθηκε τα ξημερώματα του Σαββάτου και άμεσα ειδοποιήθηκε η Πυροσβεστική και η Ελληνική Αστυνομία.

Μέσα στην ημέρα αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η απομάκρυνση του μπαλκονιού με ειδικό γερανοφόρο όχημα, ενώ η τροχαία Καλλιθέας έχει λάβει τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των οδηγών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προσχολική αγωγή
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση του νομοθετικού πλαισίου και των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στα πλαίσια...
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
plimmyrise_nipiagogeio
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του Υπ. Παιδείας
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο