limeniko
Άγνωστες παραμένουν οι αιτίες της βύθισης του ρυμουλκού, ενώ τη ζωή του έχασε ο κυβερνήτης του σκάφους

Αναπάντητα παραμένουν μέχρι στιγμής τα ερωτήματα της βύθισης του ρυμουλκού «ΠΟΘΗΤΟΣ» στο κεντρικό λιμάνι της Πάτμου, κατά τη διαδικασία χειρισμών απόδεσης του κρουαζιερόπλοιου «AZAMARA JOURNEY» σημαίας Μάλτας, που είχε ως αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ο 45χρονος κυβερνήτης του σκάφους.

Στο ρυμουλκό επέβαιναν δύο άτομα, ο 45χρονος καπετάνιος και ένας 26χρονος τρίτος μηχανικός. Το δεύτερο άτομο, κατάφερε να διασωθεί, όμως τα ίχνη του καπετάνιου χάθηκαν και εντοπίστηκε λίγη ώρα αργότερα νεκρός από ιδιώτη δύτη μέσα στο ρυμουλκό σκάφος.

Νεκρός ο καπετάνιος

Από την Λιμενική Αρχή Πάτμου αμέσως μετά τη βύθιση του ρυμουλκού εφαρμόστηκε το τοπικό σχέδιο έκτακτης ανάγκης, ενώ ξεκίνησαν οι έρευνες από περιπολικό σκάφος του λιμενικού ιδιωτικά σκάφη και ιδιώτες δύτες. Πρώτα εντοπίστηκε το δεύτερο μέλος του πληρώματος ο 26χρονος μηχανικός, ο οποίος περισυνελέγη καλά στην υγεία του από τη σωστική λέμβο του κρουαζιερόπλοιου, ενώ στη συνέχεια εντοπίστηκε χωρίς τις αισθήσεις του ο 45χρονος κυβερνήτης, εντός του βυθισμένου ρυμουλκού πλοίου, από ιδιώτη δύτη και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Κέντρο Υγείας Πάτμου, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος του.

Την προανάκριση της υπόθεσης για τα αίτια της βύθισης του ρυμουλκού έχει αναλάβει το Λιμεναρχείο Πάτμου, που αναμένεται να λάβει και τις σχετικές καταθέσεις. Σύμφωνα με τα στελέχη του λιμενικού σώματος η βύθιση του ρυμουλκού στο σημείο του συμβάντος δεν εμποδίζει την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας.

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Πλοιοκτητών Ρυμουλκών, Ναυαγοσωστικών, Αντιρρυπαντικών & Πλοίων Υποστήριξης Υπεράκτιων Εγκαταστάσεων, Παύλος Ξηραδάκης μιλώντας πρόσφατα στο ΑΠΕ-ΜΠΕ είχε αναφέρει ότι ο υπάρχων στόλος των ρυμουλκών στην Ελλάδα χαρακτηρίζεται από τη μεγαλύτερη ηλικία και την μικρότερη ελκτική δύναμη σε σχέση με τον ευρωπαϊκό, ενώ οι εξελίξεις στα μεγέθη κρουαζιερόπλοιων και των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων καθιστούν απαραίτητη την αλλαγή του.

Μάλιστα, είχε επισημάνει την ανάγκη να αντικατασταθεί ο στόλος με ένταξη στο χρηματοδοτικό πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης, προκειμένου να ναυπηγηθούν σε ελληνικά ναυπηγεία νέα αποδοτικότερα πλοία με μεγαλύτερες ελκτικές δυνάμεις και με τη χρήση πιο φιλικών καυσίμων προς το περιβάλλον.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Λεοντείου Σχολής Αθηνών
9η Ημερίδα Επιμόρφωσης των Ελληνογαλλικών σχολείων: Ο ρόλος του σχολείου στην πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας των ανηλίκων
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2025 στη Λεόντειο Σχολή Αθηνών – Συμμετέχουν εκπαιδευτικοί από όλη τη χώρα και διακεκριμένοι...
9η Ημερίδα Επιμόρφωσης των Ελληνογαλλικών σχολείων: Ο ρόλος του σχολείου στην πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας των ανηλίκων
proaulio
Θάνατος 10χρονης στον Ασπρόπυργο – Καταγγελίες για καθυστέρηση άνω των 30 λεπτών του ΕΚΑΒ
Σοκαρισμένη η σχολική κοινότητα – Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών «Κ. Βάρναλης» κάνει λόγο για ανεπίτρεπτη καθυστέρηση και ζητά άμεση ενίσχυση της ιατρικής...
Θάνατος 10χρονης στον Ασπρόπυργο – Καταγγελίες για καθυστέρηση άνω των 30 λεπτών του ΕΚΑΒ
dypa
ΔΥΠΑ: Νέο πρόγραμμα με 704 ευρώ το μήνα – Μόλις 6 ώρες δουλειάς την ημέρα για 132 ημέρες
Αφορά υποψηφίους άνω των 32 ετών με απολυτήριο Λυκείου – Συνολικές αποδοχές 4.224 ευρώ για την απόκτηση εργασιακής εμπειρίας στον ιδιωτικό τομέα.
ΔΥΠΑ: Νέο πρόγραμμα με 704 ευρώ το μήνα – Μόλις 6 ώρες δουλειάς την ημέρα για 132 ημέρες