Thumbnail
Δύο ανήλικοι λήστεψαν παιδιά σε σχολική μονάδα της Χαλκίδας. Ένας ενήλικος ήταν συνεργός τους στην ληστεία.

Δύο ανήλικοι συνελήφθησαν, την Πέμπτη στη Χαλκίδα, για διάπραξη ληστείας κατά συναυτουργία.

Στη δικογραφία που σχηματίσθηκε, περιλαμβάνεται ένας ακόμη ενήλικος συνεργός τους, ο οποίος ταυτοποιήθηκε.

Η ληστεία στο σχολείο

Σύμφωνα με το eviathema, το βράδυ της Τετάρτης, αφού προσέγγισαν δύο ανήλικους μέσα σε σχολικό συγκρότημα της Χαλκίδας, ένας εκ των δραστών, με την απειλή χρήσης βίας, αφαίρεσε από την κατοχή ενός εκ των παθόντων το κινητό τηλέφωνο και ένα τσαντάκι με προσωπικά αντικείμενα ενώ, στη συνέχεια, από κοινού με τους δύο συνεργούς του, τράπηκαν σε φυγή.

Το Τμήμα Ασφάλειας Χαλκίδας, που ενήργησε την προανάκριση, εξιχνίασε τη ληστεία, ενώ συνελήφθη επίσης μια γυναίκα, μητέρα ενός εκ των ανήλικων συλληφθέντων, για παραμέληση της εποπτείας του.

Οι δύο συλληφθέντες για τη ληστεία οδηγήθηκαν την Παρασκευή στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Χαλκίδας και παραπέμφθηκαν για να απολογηθούν ενώπιον του ανακριτή.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia