sxoleio mathitria foto
ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ / INTIME
Ο κατηγορούμενος καθηγητής, ο οποίος μετά την καταδίκη του άσκησε έφεση και αφέθηκε ελεύθερος, αρνήθηκε τις κατηγορίες, αναφέροντας ότι δεν γνωρίζει καν την καταγγέλλουσα

Ποινή φυλάκισης 24 μηνών, με τριετή αναστολή, επέβαλε το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης σε 67χρονο καθηγητή Λυκείου, ο οποίος είχε καταγγελθεί από μαθήτρια για σεξουαλική παρενόχληση. Το Δικαστήριο τον έκρινε ένοχο για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας και κατάχρηση ανηλίκου, πράξεις που -σύμφωνα με τη δικογραφία- τελέστηκαν κατ' εξακολούθηση.

Η καταγγελία είχε γίνει τον περασμένο Μάρτιο, οπότε και ο καθηγητής συνελήφθη με την αυτόφωρη διαδικασία. Κατόπιν αναβολών, όμως, προσδιορίστηκε ρητή δικάσιμος και τελικά η υπόθεση εκδικάστηκε σήμερα. Στο ακροατήριο εμφανίστηκε η 17χρονη μαθήτρια, η οποία κατέθεσε, περιγράφοντας τα όσα βίωσε και επαναδιατυπώνοντας την καταγγελία της.

Ο κατηγορούμενος καθηγητής, ο οποίος μετά την καταδίκη του άσκησε έφεση και αφέθηκε ελεύθερος, αρνήθηκε τις κατηγορίες, αναφέροντας ότι δεν γνωρίζει καν την καταγγέλλουσα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia