Θεσσαλονίκη: Προθεσμία να απολογηθεί έλαβε η 25χρονη
Λόγοι ερωτικής αντιζηλίας πίσω από την επίθεση κατά της 27χρονης.

Προθεσμία για να απολογηθεί πήρε από τον ανακριτή η 25χρονη η οποία επιτέθηκε με μαχαίρι και τραυμάτισε χθες βράδυ μια 27χρονη γυναίκα στην Πυλαία Θεσσαλονίκης.

Στην 25χρονη η οποία φέρεται να προέβη στη συγκεκριμένη πράξη για λόγους ερωτικής αντιζηλίας, απαγγέλθηκαν οι κατηγορίες της απόπειρας ανθρωποκτονίας, οπλοφορίας και οπλοχρησίας.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της αστυνομίας, η 25χρονη ακολούθησε την 27χρονη η οποία κατευθυνόταν πεζή στο σπίτι της και με χρήση αιχμηρού αντικειμένου την τραυμάτισε στην κοιλιακή χώρα και στον ώμο.

Η παθούσα κατέφυγε για βοήθεια στο σπίτι της αδερφής της που βρισκόταν σε παράπλευρη οδό, ενώ η δράστιδα εντοπίστηκε στο σημείο από τους προστρέξαντες αστυνομικούς, στους οποίους και ομολόγησε την πράξη της.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia