Επιδημία βλαβών στα αυτοκίνητα λόγω… νοθευμένων καυσίμων: Τι λένε οι μηχανικοί
Το σύνηθες κόστος για μια ζημιά που προκαλείται στο αυτοκίνητο από νοθευμένο καύσιμο, μπορεί να ξεπερνά και τα 500 ευρώ.

Όλο και περισσότεροι πολίτες βλέπουν τα αυτοκίνητά τους να παθαίνουν βλάβες στον κινητήρα, λόγω νοθευμένων καυσίμων. Τα συνεργεία γεμίζουν και το κόστος των βλαβών ανέρχεται σε εκατοντάδες ευρώ.

«Με τα νοθευμένα καύσιμα γίνεται ένας πανικός. Πάρα πολλοί πελάτες, μου έχουν παραπονεθεί και έχουν έρθει εδώ από νοθευμένη βενζίνη», είπε στον ΣΚΑΪ ο μηχανικός αυτοκινήτου Σπύρος Λογαράς.

Οδηγός αυτοκινήτου περιγράφει τη δική του εμπειρία: «Βάζουμε μπρος, φεύγει το αμάξι, μετά από 3 χιλιόμετρα έγινε λίγο … κομπρεσέρ».

Ο μηχανικός αυτοκινήτων Άρης Γεωργάλης εξήγησε ότι την πρώτη φορά που θα μπει νοθευμένη βενζίνη στο αυτοκίνητο, μπορεί να παρουσιαστούν συμπτώματα που θα εξασθενήσουν όσο το αυτοκίνητο κινείται. Τη δεύτερη φορά ωστόσο, μπορεί και να χαλάσει τελείως.

Το σύνηθες κόστος για μια ζημιά που προκαλείται στο αυτοκίνητο από νοθευμένο καύσιμο, μπορεί να ξεπερνά και τα 500 ευρώ, εξηγεί ο μηχανικός αυτοκινήτων Σπύρος Λογαράς.

Σαρωτικοί είναι οι έλεγχοι στα βενζινάδικα ενώ δεν είναι λίγες και η περιπτώσεις που οι ελεγκτές σφράγισαν πρατήρια καυσίμων για αυτό το λόγο.

Τι πρέπει να κάνετε αν βάλατε νοθευμένη βενζίνη και τι παθαίνει ένα αυτοκίνητο

Η πρώτη ένδειξη πως στο ρεζερβουάρ μας υπάρχει νοθευμένο καύσιμο είναι το λαμπάκι του κινητήρα (Check Engine) που ανάβει στον πίνακα οργάνων.

Η πιο ανέξοδη και εύκολη επιλογή είναι να κάψετε την βενζίνη και να αδειάσει το ρεζερβουάρ και αμέσως μετά να το φουλάρει με βενζίνη 100αρα και ΟΧΙ φυσικά στο ίδιο πρατήριο που βάλατε τη νοθευμένη βενζίνη.

Μια καλύτερη λύση αλλά σίγουρα θα πονέσει στη... τσέπη είναι το άδειασμα του ρεζερβουάρ και το καθάρισμά του.

Στο χειρότερο σενάριο, το κακό καύσιμο έχει προκαλέσει ήδη πρόβλημα στην τρόμπα καυσίμου, ή ακόμη και στον ίδιο τον κινητήρα, λόγω κακής καύσης.

Τότε θα διαπιστώσουμε κάποια δυσλειτουργία του μοτέρ, όπως ρετάρισμα, κραδασμό και πτώση στην απόδοση. Δεν αποκλείεται μάλιστα το όχημά μας να ακινητοποιηθεί από βλάβη. Εκεί θα μιλήσετε και το συνεργείο σας.

Οι αιτίες

Δυο από τις πιο πιθανές αιτίες για να δημιουργηθούν προβλήματα στον κινητήρα από τα καύσιμα είναι:
-Η πρώτη αφορά καθαρά τη νοθεία τους με διαλύτες και έλαια, με αποτέλεσμα την πρόκληση σοβαρών βλαβών στον κινητήρα ενός ΙΧ.
-Η δεύτερη μπορεί να προκύψει από αμέλεια του πρατηριούχου, με τη συσσώρευση βρωμιάς στον πάτο των δεξαμενών ή λόγω εισροής υδάτων στη δεξαμενή. Νοθεία με νερό στη βενζίνη δεν μπορεί να γίνει λόγω του διαφορετικού ειδικού βάρους.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΔΟΕ
ΔΟΕ: Διαδικτυακή εκδήλωση την Παρασκευή 9 Μαΐου για την υπεράσπιση του Δημόσιου Σχολείου
«Επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών, παρουσίαση ερευνητικών δεδομένων. Διεθνής εμπειρία, συγκριτικές προσεγγίσεις» - Διαδικτυακή εκδήλωση της ΔΟΕ
ΔΟΕ: Διαδικτυακή εκδήλωση την Παρασκευή 9 Μαΐου για την υπεράσπιση του Δημόσιου Σχολείου
ΑΣΕΠ
ΑΣΕΠ 3Κ/2024: Ξεκινούν οι αιτήσεις για τις μόνιμες θέσεις σε ΤτΕ και Εθνικό Τυπογραφείο
Πλήρωση με σειρά προτεραιότητας πενήντα εννέα (59) θέσεων μόνιμου προσωπικού Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Τράπεζα της Ελλάδος και...
ΑΣΕΠ 3Κ/2024: Ξεκινούν οι αιτήσεις για τις μόνιμες θέσεις σε ΤτΕ και Εθνικό Τυπογραφείο