Φώτης Σεργουλόπουλος: «Ρωτάνε τον γιο μου τι οικογένεια είναι αυτή και το εξηγεί πολύ καλά»
«Ο γιος μου έχει μάθει να αγαπάει τους ανθρώπους όπως είναι»

Ο Φώτης Σεργουλόπουλος ήταν καλεσμένος στην εκπομπή “Τι λες τώρα!” το μεσημέρι της Κυριακής. Ο γνωστός ηθοποιός αναφέρθηκε μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο coming out που έκανε πριν 11χρόνια, αλλά και στον γιο του, Γιώργο.

«Όταν έκανα το coming out έγινε ένα σούσουρο. Ήξερα για τι το κάνω, δεν είχα συνειδητοποιήσει τι θα γινόταν μετά. Αλλά αυτό που πιστεύω και αισθάνομαι περήφανος είναι ότι έχει βοηθήσει άλλα άτομα για να κάνουν το δικό τους coming out», είπε αρχικά ο Φώτης Σεργουλόπουλος και συνέχισε για τον γιο του:

«Το δικό μου παιδί δεν έχει ίσα δικαιώματα με τα άλλα παιδιά, διότι όταν θα βγει έξω από το σπίτι η οικογένεια αυτή είναι αόρατη. Εάν πάθω κάτι το παιδί μου δεν έχει καμία επιρροή. Αν πάθω κάτι εγώ το παιδί θα πάει στον αδερφό μου, εάν πάθει κάτι ο αδερφός μου θα πάει σε άλλο συγγενή ή αν δεν υπάρχει κανένας πάει σε ίδρυμα. Δεν αναγνωρίζεται  ο άνθρωπος με τον οποίο το παιδί έχει αναγνωρίσει ως οικογένεια. Η τεκνοθεσία σημαίνει αυτό».

«Στις ερωτήσεις του γιου μου ανταποκρίνομαι με την αλήθεια. Δεν έχει συμβεί κάτι που τον έχει πειράξει. Δεν είναι κλεισμένος σε ένα κουτί και δεν βγαίνει έξω. Δεν έχει πρόβλημα με τα παιδιά και τους φίλους του. Δεν τον φέρνουν σε δύσκολη θέση γιατί ξέρει την αλήθεια. Όταν τον ρωτάνε "α, τι οικογένεια είναι αυτή;" τους το εξηγεί πολύ καλά και το καταλαβαίνουν».

sergioylopoylos.jpg

Ένα περίπου μήνα πριν σε μια άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη ο Φώτης Σεργουλόπουλος μιλώντας ανοιχτά για προσωπικά του θέματα, όπως οι συζητήσεις με τον γιο του…

Οι δηλώσεις του Σεργουλόπουλου προβλήθηκαν στην τηλεόραση του «Mega» και την εκπομπή «Πάμε Δανάη», όπου και παραχώρησε συνέντευξη. Ο ίδιος δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί στα όσα συμβαίνουν στο θέατρο το τελευταίο διάστημα αλλά και το πώς ο ίδιος έχει αντιμετωπίσει ορισμένες καταστάσεις στη ζωή του. Ο ηθοποιός και παρουσιαστής αναφέρθηκε και στην σχέση που έχει αναπτύξει με τον γιο του αλλά και πώς απαντά σε ερωτήσεις που του κάνει, όπως αυτή του «τι είναι ρατσιστής».

Φώτης Σεργουλόπουλος: «Ο γιος μου με ρώτησε “μπαμπά τι σημαίνει ρατσιστής” και εγώ του είπα…»

«Στα παιδιά απαντάς ότι ρωτάνε, δεν χρειάζεται παραπάνω πληροφορία. Θα τη φέρουνε με ερώτηση όταν θελήσουν αργότερα. Απαντάω με αλήθεια και πραγματικότητα. Προχθές ο γιος μου με ρώτησε τι είναι ο ρατσισμός. Του απάντησα ότι ρατσιστής είναι ένας πολύ κακός άνθρωπος, ο οποίος δεν αναγνωρίζει την ελευθερία του άλλου και δημιουργεί προβλήματα για όλο τον κόσμο. Με ρώταγε για τον Τραμπ γιατί άκουγε που τον λέγανε ρατσιστή, και του είπα ότι δεν αγαπούσε τους μαύρους, ότι δεν αγαπούσε πολύ κόσμο. Ο Γιώργος έχει μάθει να αγαπάει τους ανθρώπους όπως είναι. Είμαι πολύ ευτυχισμένος, πήγαν καλά τα πράγματα μέχρι τώρα. Δεν έχω κανένα παράπονο. Όλα μου ήρθαν πολύ καλά. Είχα μια ζωή γεμάτη, έκανα αυτό που ήθελα. Χάρηκα, διασκέδασα, βγήκα, ξόδεψα, έγινα πατέρας. Τι άλλο να θέλω»;

Μετά ο Φώτης Σεργουλόπουλος συνέχισε με το θέμα των καταγγελιών στο θέατρο.

«Έχω σπουδάσει ηθοποιός. Είμαι μέλος στο σωματείων Ελλήνων ηθοποιών από το 1983. Δεν θέλω να συζητάω για όλα αυτά που συνέβησαν στο θέατρο. Εγώ αγαπώ την αλήθεια, οπότε νομίζω πως όταν λάμπει η αλήθεια είναι για καλό και όχι για κακό. Πάντα ζούσα ελεύθερα, δεν είχα κανένα θεματάκι, πάντα ήμουν ένας άνθρωπος που δεν είχε καμία αναστολή στο να μιλήσει και να αποκαλυφθεί. Αυτό ήταν και κάτι που άρεσε όταν έκανα πρωινό με τη Μαρία που δεν είχαμε πρόβλημα να πούμε αυτό που σκεφτόμαστε, ήταν σαν ριάλιτι».

Κλείνοντας, ο Φώτης Σεργουλόπουλος δήλωσε: «Οι Έλληνες πρέπει να αποβάλλουν το αίσθημα κατωτερότητας που μπορεί να έχουν ότι η Ευρώπη τα κάνει καλύτερα… Οι Έλληνες έχουμε τη δική μας δύναμη. Πιστεύω ότι πάντα αγαπούσαμε τους ανθρώπους. Στα γονίδιά μας – αν μπορείς να πεις ότι υπάρχουν γονίδια – ήμασταν πάντα δύσκολα λίγο ρατσιστές. Μου αρέσει αυτό που κάνω στο Youtube, θα μπορούσα να το κάνω και στην τηλεόραση. Δεν πέρασα δύσκολα στην τηλεόραση. Περνάς δύσκολα αν πιστεύεις πως η θέση που έχεις είναι σημαντική για την προσωπικότητά σου, αν το έχεις λίγο γραμμένο είναι όλα καλά».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes (3).jpg
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Το χρονοδιάγραμμα για τις αιτήσεις-δηλώσεις συμμετοχής - 4 σημεία SOS που πρέπει να προσέξετε
Μέχρι και την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου έχουν την δυνατότητα να υποβάλλουν αίτηση δήλωσης συμμετοχής στις Πανελλήνιες 2025, οι υποψήφιοι και απόφοιτοι...
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Το χρονοδιάγραμμα για τις αιτήσεις-δηλώσεις συμμετοχής - 4 σημεία SOS που πρέπει να προσέξετε
ALEKOS MOSXOS
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
Εδώ μπαίνουν διάφορα ερωτήματα: α) η ΕΔΕ γίνεται για το αν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες; Πως έγινε γνωστό πως αυτό είναι το αντικείμενο της...
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
bullying
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
Ξυλοδαρμοί μαθητών σε...live μετάδοση και επικίνδυνα challenges
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
κατ ιδίαν
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση
Οδηγός με τις νεώτερες διατάξεις, ποιοι μαθητές είναι δυνατό να υπαχθούν, τις παθήσεις που δικαιολογούν την κατ' ιδίαν διδασκαλία, τις προϋποθέσεις,...
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση