Καταγγελία - Ζαραλίκος: Μπράβοι ανέβηκαν στη σκηνή του θεάτρου και διέκοψαν την παράσταση
Σκηνές «απείρου κάλλους» εκτυλίχθηκαν στο θέατρο Καρέζη όταν μπράβοι διέκοψαν την παράσταση επειδή έγινε αναφορά στον Μαρινάκη

Μεγάλο «χτύπημα» λογοκρισίας δέχεται το θέατρο στην Ελλάδα εν έτει 2021.

Σύμφωνα με καταγγελία του γνωστού κωμικού Χριστόφορου Ζαραλίκου, μπράβοι διέκοψαν την παράστασή του «1821-2021, Διακόσια Χρόνια Δανεικά» στο θέατρο «Καρέζη».

Όπως καταγγέλλει ο κωμικός, σε βίντεο-ντοκουμέντο από την παράσταση φαίνεται η παρουσιάστρια Σάσα Σταμάτη μαζί με μπράβους να διακόπτουν την παράσταση και να γίνονται διαπληκτισμοί.

Όπως αναφέρουν οι καταγγελίες, αιτία της αναστάτωσης ήταν ότι στην παράσταση υπήρχε αναφορά στον Βαγγέλη Μαρινάκη.

Ο Χριστόφορος Ζαραλίκος έγραψε σε ανάρτησή του στο Twitter στις 2:00 τα ξημερώματα:

«Στην χώρα που είσαι πρωθυπουργός @kmitsotakis μπαίνουν μπράβοι σε θέατρο για να σταματήσουν την παράσταση και τους πετάει έξω το κοινό. Δεν αντέχουμε τόσο φιλελευθερισμό πια».

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia