Φορολογία
Ανοίγει σήμερα το ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ για να μπορούν να υποβάλλουν τα έγγραφα που θα συνοδεύσουν τις αιτήσεις τους οι επιχειρήσεις πολιτισμού - Τελευταία ευκαιρία μέχρι τις 3 Οκτωβρίου 2021

Ανοίγει σήμερα, Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου το Πληροφοριακό Σύστημα ΕΡΓΑΝΗ για επιχειρήσεις θεάτρων, μουσικών σκηνών, χοροθεάτρων, συναυλιακών χώρων και χώρων παραστάσεων καθώς και για επιχειρήσεις κινηματογράφων και διανομέων κινηματογραφικών ταινιών.

Το ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ θα είναι διαθέσιμο έως και την Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2021. Μέχρι αυτή την ημερομηνία θα να μπορούν οι επιχειρήσεις που περιγράφονται παραπάνω και έχουν αιτηθεί να λάβουν οικονομική ενίσχυση, να υποβάλλουν τα σχετικά έγγραφα και τα υπόλοιπα στοιχεία, σύμφωνα με τις οδηγίες στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ.

Να σημειωθεί ότι οι επιχειρήσεις αυτές έχουν μία τελευταία ευκαιρία να λάβουν την οικονομική ενίσχυση που προβλέπεται στην αριθμ. οικ. 5774/203/5-2-2021 (Β΄457) κοινή υπουργική απόφαση, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει και στην αριθμ. 24907/29-4-2021 (Β΄1820) κοινή υπουργική απόφαση αντίστοιχα.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia