Στ. Πέτσας: Τα ΚΔΑΠ μπορούν μόνο να αναβαθμιστούν, όχι να καταργηθούν
Απάντηση του Στέλιου Πέτσα στην ερώτηση της Θεανώς Φωτίου για το μέλλον των Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών και των εργαζόμενων που απολύονται

Τη διαβεβαίωση ότι τα δημοτικά Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (ΚΔΑΠ) «μπορούν μόνο να αναβαθμιστούν, όχι να καταργηθούν» έδωσε ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών Στ. Πέτσας, απαντώντας στη Βουλή σε επίκαιρη ερώτηση της βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Θεανώς Φωτίου, με τίτλο «Φέτος κλείνετε δημοτικά Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (ΚΔΑΠ) και απολύετε εργαζόμενους, ενώ κάθε χρόνο 65.000 παιδιά μένουν εκτός ΚΔΑΠ».

Εμείς θέλουμε να ικανοποιούμε όλο και μεγαλύτερο αριθμό αιτήσεων για παιδιά που θέλουν να πάνε σε δημόσιο ή ιδιωτικό ΚΔΑΠ, ενώ φέτος δώσαμε 2.000 περισσότερα βάουτσερ, ύψους 2.660.000 εκατ. ευρώ, είπε ο κ. Πέτσας. Όπως σημείωσε, ο εκτιμώμενος για φέτος προϋπολογισμός της δράσης για τα ΚΔΑΠ θα ανέλθει στα 310 εκατ. ευρώ, από 279 εκατ. ευρώ πέρυσι, χαρακτηρίζοντας την αύξηση αυτή ως «πολύ σημαντική».

Στην τοποθέτησή της, η κ. Φωτίου έθεσε το ερώτημα εάν η κυβέρνηση σχεδιάζει την κατάργηση του θεσμού των δημοτικών ΚΔΑΠ υπέρ των ιδιωτικών, και ζήτησε να δοθούν 60-70 εκατ. ευρώ, ώστε να ενταχθούν στα Κέντρα όλα τα παιδιά που έμειναν εκτός παρότι είχαν - όπως είπε - πλήρεις φακέλους.

Στην ανταπάντησή του, ο κ. Πέτσας επανέλαβε ότι η κυβέρνηση θα προστατεύσει τον θεσμό των δημοτικών ΚΔΑΠ.

«Θα βρούμε τη λύση λελογισμένα φέτος, αλλά του χρόνου θα οδηγήσουμε και σε ένα συμμάζεμα του προϋπολογισμού αξιοποιώντας κοινοτικούς και εθνικούς πόρους», είπε ο κ. Πέτσας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia