Παραολυμπιακοί Αγώνες 2020: «Ασημένιος» στο Τόκιο ο Κωνσταντινίδης
Με τρομερό ατομικό – πανελλήνιο και ευρωπαϊκό ρεκόρ, ο Θανάσης Κωνσταντινίδης κέρδισε το αργυρό μετάλλιο

Tο ασημένιο μετάλλιο κατέκτησε ο Θανάσης Κωνσταντινίδης στη ρίψη κορίνας F32, στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο, χαρίζοντας στη χώρα το τέταρτο μετάλλιο στη διοργάνωση.

Ο 51χρονος Παραολυμπιονίκης και σημαιοφόρος της ελληνικής ομάδας στην κορυφαία διοργάνωση σημείωσε ατομικό - πανελλήνιο και ευρωπαϊκό ρεκόρ (38,68μ.), το οποίο και έπιασε στη δεύτερή του προσπάθεια.

Νικητής του τελικού της κορίνας F32 ήταν ο Κινέζος Λι Λιου με παγκόσμιο ρεκόρ ρίχνοντας 45.39μ.

Ο Κωνσταντινίδης είχε λάβει μέρος και στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο Ντε Τζανέιρο, κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο στο άθλημα της σφαιροβολίας, όπου και κατέρριψε μάλιστα παγκόσμιο ρεκόρ με βολή στα 10 μέτρα και 39 εκατοστά.

Δείτε το βίντεο:


 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προσχολική αγωγή
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση του νομοθετικού πλαισίου και των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στα πλαίσια...
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
plimmyrise_nipiagogeio
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του Υπ. Παιδείας
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο