Γιαννιτσά: 62χρονος έβγαλε μαχαίρι σε παιδιά γιατί έκαναν φασαρία
Ο 62χρονος κατέβηκε από το διαμέρισμα του κρατώντας δύο μαχαίρια - Σε βάρος του 62χρονου σχηματίστηκε δικογραφία

Το γεγονός σημειώθηκε τα ξημερώματα της Τετάρτης 25 Αυγούστου, όταν ο 62χρονος ενοχλήθηκε από την φασαρία που έκαναν παρέες παιδιών που βρίσκονταν στο πάρκο της Αγίας Αικατερίνης. 

Ο 62χρονος κατέβηκε από το διαμέρισμα της πολυκατοικίας όπου διέμενε, για να διαμαρτυρηθεί για την φασαρία, κρατώντας  δύο οικιακά μαχαίρια στα χέρια του.

Πολύ γρήγορα οι παρέες των εφήβων διαλύθηκαν και αμέσως έσπευσαν στο σημείο αστυνομικοί οι οποίοι συνέλαβαν τον 62χρονο και τον οδήγησαν στο Αστυνομικό Τμήμα Πέλλας, όπου και κρατείται.

Σε βάρος του 62χρονου σχηματίστηκε δικογραφία και θα ακολουθήσουν οι σχετικές διαδικασίες.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»