ilektrikos
Nick Paleologos / SOOC
Η κυκλοφορία σε ολόκληρη τη Γραμμή 1 του Μετρό Πειραιάς- Κηφισιά αποκαθίσταται πλήρως την Παρασκευή από την έναρξη λειτουργίας

Αποκαθίσταται πλήρως από αύριο το πρωί, Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021, και από την έναρξη λειτουργίας της, η κυκλοφορία σε ολόκληρη τη Γραμμή 1 του Μετρό Πειραιάς- Κηφισιά μετά την αποκατάσταση των βλαβών που προκλήθηκαν από πυρκαγιά την Τρίτη 27 Ιουλίου.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ ΑΕ, τεχνικά συνεργεία της εταιρείας σε συνεργασία με εξωτερικά συνεργεία καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες, υπό αντίξοες καιρικές συνθήκες, προκειμένου να αποκατασταθούν οι φθορές που προκάλεσε η πυρκαγιά της περασμένης Τρίτης, τα αίτια της οποίας είναι υπό διερεύνηση. Πρόκειται για μεγάλης έκτασης καταστροφές σε τμήματα καλωδιώσεων ηλεκτροδότησης, σηματοδότησης και τηλεπικοινωνιών στο δίκτυο της Γραμμής 1.

«Η Διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. ζητά συγνώμη από το επιβατικό κοινό για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε τις τελευταίες ημέρες» επισημαίνεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia