Αστυνομικός στη Θεσσαλονίκη έσπασε την «καραντίνα» ύστερα από επιβεβαιωμένο κρούσμα κορονοϊού.
Εις βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για παραβίαση των μέτρων για την αποφυγή μολυσματικών ασθενειών, ενώ τού επιβλήθηκε και πρόστιμο 5000 ευρώ.
Αστυνομικός στη Θεσσαλονίκη έσπασε την «καραντίνα» ύστερα από επιβεβαιωμένο κρούσμα κορονοϊού.
Εις βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για παραβίαση των μέτρων για την αποφυγή μολυσματικών ασθενειών, ενώ τού επιβλήθηκε και πρόστιμο 5000 ευρώ.
Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου
Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής
Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο