Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
Μυστήριο ο θάνατος ηλικιωμένης γυναίκας μισή ώρα μετά τον εμβολιασμό της, στο Κέντρο Υγείας στο Ίλιον

Ανησυχία έχει προκαλέσει στις υγειονομικές αρχές ο θάνατος μιας ηλικιωμένης γυναίκας μισή ώρα μετά τον εμβολιασμό της, στο Κέντρο Υγείας στο Ίλιον.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ethnos.gr, η άτυχη γυναίκα, είχε κάνει το εμβόλιο της AstraZeneca.

Προς το παρόν δεν έχει γνωστοποιηθεί ακόμη που οφείλεται ο ξαφνικός θάνατος της 65χρονης, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει ενημερωθεί η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών, ο ΕΟΦ και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας, όπου εκφράζονται ερωτηματικά για το κατά πόσο μετά από τόσο σύντομο χρονικό διάστημα μπορεί το εμβόλιο να αποτελέσει αιτία θανάτου.

Η εντολή που έχει δοθεί είναι να διερευνηθούν όλα τα ενδεχόμενα, ενώ θα γίνει νεκροψία- νεκροτομή στην άτυχη γυναίκα για να ανακαλυφθούν τα πραγματικά αίτια του θανάτου της.

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Οικονόμου: Μπορεί να επεκταθεί η αργία και την Τετάρτη

Πανεπιστήμιο Πατρών: Ξεκινάει η 1η ΕΤΗΣΙΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ Εκπαιδευτικών στον ΑΥΤΙΣΜΟ στην Ελλάδα

ΑΣΕΠ 13Κ/2021 - Δήμοι: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ Lower - Proficiency (90 μόρια) σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ για 90 μόρια

Προσλήψεις Εκπαιδευτικών: Το κορυφαίο 9ΜΗΝΟ σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ στην Ελλάδα

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών για ΑΣΕΠ μόνο 95 ευρώ μέσα σε 2 ημέρες

σχετικά άρθρα

χιονιάς, εγκλωβισμένοι, δρόμος αποκλεισμός κακοκαιρία γυναίκα
Κακοκαιρία Ελπίς - Μαρτυρία: Άρχισα να έχω σπασμούς από το κρύο - Το τρένο που ήρθε πήγαινε τους επιβάτες πέρα - δόθε
"Το τρένο δεν θα μας πήγαινε κάπου συγκεκριμένα - Απλά θα πηγαίναμε πέρα δώθε"
Κακοκαιρία Ελπίς - Μαρτυρία: Άρχισα να έχω σπασμούς από το κρύο - Το τρένο που ήρθε πήγαινε τους επιβάτες πέρα - δόθε