Κεραμέως - Άνοιγμα σχολείων: Απομακρυνόμαστε με κάθε διαδήλωση
Ν. Κεραμέως-άνοιγμα σχολείων: Kάθε μέρα που γίνεται μια διαδήλωση απομακρύνεται η επιστροφή στην κανονικότητα – Μιλάει η υπουργός των κλειστών σχολείων και της «έγκλειστης» κοινωνίας

Εκεί που μας χρωστούσανε, πάνε να μας φάνε και το βόδι!

Για τα κλειστά σχολεία και την «εγκλεισμένη» κοινωνία που είναι απόρροια της εγκληματικής πολιτικής κυβέρνησης και ΥΠΑΙΘ που αντί να παίρνει μέτρα για τη δημόσια υγεία, παίρνει μέτρα «δημόσιας τάξης», φταίνε οι πορείες σύμφωνα με την υπουργό παιδείας Ν. Κεραμέως.

«Kάθε μέρα που γίνεται μια διαδήλωση απομακρύνεται η επιστροφή στην όποια κανονικότητα, είτε αυτή αφορά άνοιγμα σχολείων, είτε οτιδήποτε άλλο – Δεν υπάρχει ακόμα απόφαση για άνοιγμα των σχολείων»  δήλωσε η Ν. Κεραμέως στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του STAR σήμερα Πέμπτη 11 Μαρτίου 2021. «Για τις προαγωγικές εξετάσεις Δεν έχει ληφθεί καμία απόφαση για την ώρα. Πέρσι οι σχετικές αποφάσεις ελήφθησαν πολύ αργότερα. Θα εξετάσουμε όλα τα σενάρια. Έχουμε κάνει πολλές προσαρμογές στην εκπαιδευτική διαδικασία, όπως η μείωση της ύλης 20- 30 % στις Πανελλαδικές εξετάσεις».

Παρά το δεύτερο οριζόντιο lock down με τη νυχτερινή απαγόρευση κυκλοφορίας  και τις κατ΄εξαίρεση μετακινήσεις, το κλείσιμο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων του εμπορίου, των χώρων πολιτισμού, το κλείσιμο όλων των σχολείων, τις απαγορεύσεις  των  συναθροίσεων,  ο αριθμός των κρουσμάτων όχι μόνο δεν μειώνεται αλλά το δημόσιο σύστημα υγείας έχει ξεπεράσει  τα όρια της αντοχής του, τόσο στο ανθρώπινο δυναμικό του που έχει γονατίσει, το υγειονομικό προσωπικό, όσο και στη δυνατότητα υποδοχής  και νοσηλείας ασθενών covid και όχι μόνο.

school-class.jpg

Στο διάστημα από την εκδήλωση της πανδημίας η κυβέρνηση των «αρίστων» αντιμετώπισε την υγειονομική κρίση και την ασφαλή παρουσία μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών στα σχολεία με εγκληματική αδιαφορία. Αγνόησε τα αιτήματα και τις προτάσεις του εκπαιδευτικού κινήματος και των ομοσπονδιών των εκπαιδευτικών και ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας, αρνούμενη πεισματικά να εξασφαλίσει τις προϋποθέσεις που απαιτούνται   ώστε αυτά  να λειτουργήσουν με όρους ασφάλειας για μαθητές και εκπαιδευτικούς και να προστατευθεί το μορφωτικό δικαίωμα και αγαθό για τη νέα γενιά.

Δεν πήρε ούτε ένα μέτρο για αραίωση των μαθητών ανά τμήμα

Δεν προχώρησε σε προσλήψεις του απαραίτητου προσωπικού καθαριότητας για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών.

Δεν ενίσχυσε τα σχολεία με υγειονομικό υλικό προστασίας.

Δεν προχώρησε σε ένα σχέδιο επιδημιολογικής επιτήρησης με μαζικά, στοχευμένα κι επαναλαμβανόμενα τεστ

Δεν προχώρησε σε μείωση – αναδιάταξη της ύλης και αντίστοιχη προσαρμογή των αναλυτικών προγραμμάτων ώστε να αντιμετωπιστεί το διδακτικό έλλειμα της αναστολής λειτουργίας της δια ζώσης διδασκαλίας.

Αντί αυτών ο σοβαρός «σχεδιασμός» τους επιφυλάσσει ανοιχτά σχολεία με μέτρα προστασίαςτη χρήση διαφορετικών εισόδων όπου αυτό είναι δυνατόν (!) και την κλιμακωτή προσέλευση και αποχώρηση των μαθητών που φοιτούν στα 25ρια τμήματα(!) με …ανοιχτά παράθυρα και μπουφάν!

Ταυτόχρονα ωστόσο η κυβέρνηση μέσα στο σκοτάδι, το φόβο και την ακινησία του lock down νομοθετεί επιθετικά  νέα  αντιδραστικά μέτρα για μια εκπαίδευση  ακόμα πιο ταξική : Τράπεζα θεμάτων, βάση του 10,  νέες ρυθμίσεις για την επαγγελματική εκπαίδευση με μαθητεία από τα 16,  περικοπή χιλιάδων θέσεων  στα Πανεπιστήμια, αυστηροποίηση του χρόνου φοίτησης,  αστυνόμευση των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων, εξίσωση των πανεπιστημιακών πτυχίων με αυτά των κολλεγίων. Ο νέος προϋπολογισμός δε  μειώνει με περισσή αναλγησία τις δαπάνες για την Παιδεία όσο και για την Υγεία.

Με την ίδια εγκληματική ανευθυνότητα με την οποία δεν ενισχύει το δημόσιο σύστημα υγείας εκθέτει σε κίνδυνο την υγεία της εκπαιδευτικής κοινότητας.

 Η απάντηση της κυβέρνησης για το σοβαρό μορφωτικό ζήτημα που ανακύπτει από το κλείσιμο το των σχολείων είναι η «εξ αποστάσεως εκπαίδευση» ως βασικό εργαλείο διδασκαλίας και κάλυψης της ύλης. Πρέπει να καταστεί σαφές πως η “εξ αποστάσεως” δεν είναι εκπαίδευση. Αντίθετα είναι μια διαδικασία αποξενωτική, μονότονη, που αλλοτριώνει, που λόγω της φύσης της δεν βοηθά καθόλου τους μαθητές.

Μέσα σ’ αυτές τις συνθήκες είναι επιτακτική ανάγκη οι σχολικές μονάδες να συνεχίσουν να λειτουργούν, με τους μέγιστους όρους ασφάλειας για μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Επιτέλους η υπουργός παιδείας και η κυβέρνηση να μην συνεχίσει να εγκληματεί κλείνοντας τα σχολεία. Να πάρει τώρα μέτρα το ΥΠΑΙΘ ώστε τα σχολεία να μείνουν ανοικτά! Με 15 μαθητές κατ’ ανώτατο στο τμήμα, μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, μαζικά δωρεάν τεστ για όλους, προσλήψεις προσωπικού στην καθαριότητα, εξοπλισμό των σχολείων με υγειονομικά μέσα, αύξηση των κονδυλίων για την κάλυψη των έκτακτων αναγκών στην εκπαίδευση.

Να ικανοποιηθούν όλα τα αιτήματα των γιατρών για ΜΕΘ, προσλήψεις – διορισμούς προσωπικού, εξοπλισμό των δημόσιων νοσοκομείων!

Κανένας μαθητής να μην λαμβάνει απουσίες επειδή δεν συμμετέχει στην τηλεκπαίδευση.

Καμιά Τράπεζα Θεμάτων δεν μπορεί να ισχύσει – να αποσυρθεί τώρα το αντιεκπαιδευτικό μέτρο!

Δραστική αναπροσαρμογή της διδακτέας ύλης! Καμία ύλη να μην θεωρείται διδαχθείσα στην τηλεκπαίδευση, αλλά μόνο στην τάξη. Να μην γίνουν οι προαγωγικές εξετάσεις όσο ισχύουν αυτές οι συνθήκες..

Γιώργος Καββαδίας

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Διορισμοί εκπαιδευτικών 2021 στη Γενική: Δείτε όλα τα ονόματα

ΔΙΑΤΑΞΗ - Νέες προσλήψεις ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ στα σχολεία - Ενίσχυση της Σχολικής Ψυχολογίας

Αλλάζει ο νόμος ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ Εκπαιδευτικών: 2 σεμινάρια αντί για ένα

ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ σε όλα τα σχολεία - Αυτό είναι το 9ΜΗΝΟ σεμινάριο που μοριοδοτεί Διορισμούς - προσλήψεις εκπαιδευτικών

Πιστοποίηση Αγγλικών  ΕΥΚΟΛΑ και Ευέλικτα με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listenin (ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚΘΕΣΗ) - ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΑΣΕΠ

Μοριοδοτούμενα σεμινάρια ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ, ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ (ΜΟΝΟ 25 ΕΥΡΩ το μήνα) κ.α. - ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 4 Αυγούστου

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για ΑΣΕΠ, ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα