Thumbnail
Σοκάρει η είδηση της σύλληψης 62χρονου καθηγητή, ο οποίος κακοποιούσε μαθητή επί επτά ολόκληρα χρόνια

Σοκ προκαλεί η είδηση για 62χρονο καθηγητή, ο οποίος φέρεται να κακοποιούσε σεξουαλικά μαθητή επί επτά ολόκληρα χρόνια, από τα 8 έως τα 15 του.

Σύμφωνα με το ethnos.gr, ο 62χρονος καθηγητής σε σχολείο συνελήφθη το Σάββατο, μετά από σε βάρος του ένταλμα, καθώς κατατέθηκε  καταγγελία για σεξουαλική κακοποίηση.

Όπως έγινε γνωστό, ο καθηγητής κακοποιούσε τον μαθητή επί επτά ολόκληρα χρόνια, ενώ έφτασε σε σημείο να κακοποιεί το παιδί παρουσία τεσσάρων ακόμη ατόμων.

Μάλιστα, ο 62χρονος φέρεται να συνδεόταν και με μακρινή συγγένεια με την οικογένεια του μαθητή και για το λόγο αυτό, ο ανήλικος πήγαινε αρκετές φορές στο σπίτι του καθηγητή, όπου ο τελευταίος ασελγούσε σε βάρος του.

Οι αστυνομικοί που προχώρησαν στη σύλληψη του καθηγητή κατάσχεσαν επίσης τον υπολογιστή του, καθώς και το κινητό του για να ερευνήσουν τις συνομιλίες του και να διαπιστώσουν αν υπήρξαν και άλλα θύματα του 62χρονου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia