Έξι σταθμοί του Μετρό (γραμμές 1,2,3) έκλεισαν σήμερα από τις 19.00 με εντολή της Αστυνομίας, στο πλαίσιο των μέτρων του lockdown για περιορισμό των μετακινήσεων και αποφυγή φαινομένων συνωστισμού, εν μέσω κορονοϊού.
Σύμφωνα με την ΣΤΑΣΥ ΑΕ, πρόκειται για τους σταθμούς:
- Ομόνοια
- Πανεπιστήμιο
- Σύνταγμα
- Ευαγγελισμός
- Μοναστηράκι
- Ακρόπολη