stasy metro
Για «οργανωμένο σχέδιο συχνότατων επιθέσεων - βανδαλισμών κατά τη διάρκεια της νύχτας» με αποτέλεσμα να δημιουργούνται «σοβαρά προβλήματα και στην εύρυθμη εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου» κάνει λόγο η ΣΤΑΣΥ ΑΕ

Για «οργανωμένο σχέδιο συχνότατων επιθέσεων - βανδαλισμών κατά τη διάρκεια της νύχτας» με αποτέλεσμα να δημιουργούνται «σοβαρά προβλήματα και στην εύρυθμη εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου» κάνει λόγο η ΣΤΑΣΥ ΑΕ, με αφορμή τις καθυστερήσεις που παρατηρούνται τις τελευταίες ημέρες στα δρομολόγια της γραμμής 1 (Μετρό), κυρίως κατά τη διάρκεια των πρωινών ωρών με αποτέλεσμα τη δημιουργία συνθηκών συνωστισμού.

Μάλιστα, δηλώνει πως έχει ενημερώσει για το πρόβλημα το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και την Ελληνική Αστυνομία, ζητώντας ταυτόχρονα από την τελευταία να λάβει ό,τι επιπλέον μέτρα απαιτούνται για την αποτελεσματική φύλαξη των εγκαταστάσεων, αλλά και να προχωρήσει στον εντοπισμό και τη σύλληψη των ατόμων-ομάδων που προκαλούν τις ζημιές και παράλληλα θέτουν σε κίνδυνο την υγεία των πολιτών με την πρόκληση συνθηκών συνωστισμού στις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής.

Η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ ΑΕ στην ανακοίνωσή της υπενθυμίζει ότι με γνώμονα την ασφάλεια των επιβατών και των εργαζομένων της και ανταποκρινόμενη στην γενικότερη προσπάθεια για τον περιορισμό της εξάπλωσης της Covid-19, ενίσχυσε από τις 7 Σεπτεμβρίου τη συχνότητα των δρομολογίων και της γραμμής 1, επιτυγχάνοντας σε αυτή χρονοαποστάσεις 6 λεπτών τις ώρες αιχμής. Ταυτόχρονα, επισημαίνει πως «ουδέποτε απέκρυψε τα εγγενή προβλήματα που υπάρχουν από την παλαιότητα και την έλλειψη συρμών, τα οποία δεν επιτρέπουν την επίτευξη μικρότερων χρονοαποστάσεων ανάλογων με αυτές των γραμμών 2 και 3», γι' αυτό και προωθείται με επείγουσες διαδικασίες ο διαγωνισμός για την ανακατασκευή και τον εκσυγχρονισμό 14 συρμών 8ης γενιάς οι οποίοι έχουν ηλικία άνω των 35 ετών. Ωστόσο, όμως το τελευταίο διάστημα συνεχίζει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της «βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα προφανώς οργανωμένο σχέδιο συχνότατων επιθέσεων-βανδαλισμών (σπάσιμο τζαμιών σε πόρτες και παράθυρα συρμών) συνήθως κατά τη διάρκεια της νύχτας, όταν οι συρμοί βρίσκονται παρκαρισμένοι σε διάφορους σταθμούς ή επίσταθμους του δικτύου της γραμμής 1, προκειμένου κάθε πρωί να ξεκινήσουν την εκτέλεση του συγκοινωνιακού τους έργου».

Οι ζημιές αυτές, αναφέρει η εταιρεία, πέρα από την οικονομική επιβάρυνση που δημιουργούν στην εταιρεία, προκαλούν σοβαρά προβλήματα και στην εύρυθμη εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου. Οι συρμοί που δέχονται τις επιθέσεις, «πρέπει να αποσυρθούν από την κυκλοφορία για να επισκευαστούν, με αποτέλεσμα έως ότου καταστεί δυνατή η αντικατάστασή τους από διαθέσιμους εφεδρικούς να προκαλούνται δυσλειτουργίες στην εκτέλεση των δρομολογίων με αναπόφευκτη αύξηση των χρονοαποστάσεων και κατ' επέκταση την πρόκληση συνωστισμού τόσο στις αποβάθρες, όσο και στο εσωτερικό των συρμών».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

lykos
Γιατί ουρλιάζουν οι λύκοι;
Μια πρόσφατη έρευνα από πανεπιστήμια της Ελβετίας και της Αυστρίας δείχνει ότι πίσω από το ουρλιαχτό τους κρύβεται κάτι περισσότερο από μια απλή...
Γιατί ουρλιάζουν οι λύκοι;
kintsugi
Kintsugi: η ιαπωνική τέχνη που μετατρέπει τα ατυχήματα σε ομορφιά
Η τέχνη του Kintsugi γεννήθηκε στην Ιαπωνία τον 15ο αιώνα και έχει να κάνει με την αποκατάσταση κεραμικών και πορσελάνινων σκευών που έσπασαν.
Kintsugi: η ιαπωνική τέχνη που μετατρέπει τα ατυχήματα σε ομορφιά