Tραγωδία στην εθνική οδό Πατρών-Πύργου: Νεκρό βρέφος από τροχαίο
Μια ακόμη τραγωδία σημειώθηκε στην εθνική οδό Πύργου-Πατρών το βράδυ του Σαββάτου

Ένα βρέφος μόλις 16 μηνών έχασε τη ζωή του, σε τροχαίο που έγινε στο ύψος της διασταύρωσης των Λαστεΐκων.

Όλα συνέβησαν μετά τις 21:00, όταν δύο οχήματα, κάτω από άγνωστες μέχρι στιγμής συνθήκες, συγκρούστηκαν μετωπικά. Το πρώτο αυτοκίνητο, στο οποίο επέβαιναν πατέρας, μητέρα και ένα βρέφος, είχε κατεύθυνση από Πάτρα προς Πύργο, ενώ στο δεύτερο όχημα επέβαινε ένας νεαρός με κατεύθυνση από Πύργο προς Πάτρα.

Η σύγκρουση ήταν σφοδρή και τα δύο οχήματα έγιναν άμορφες μάζες σιδηρικών.

Στο σημείο έφθασαν από την πρώτη στιγμή δυνάμεις της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Πύργου για τον απεγκλωβισμό των τραυματιών, οι οποίοι και μεταφέρθηκαν με ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Ηλείας “Ανδρέας Παπανδρέου”.

Οι τρεις τραυματίες παραμένουν στο Νοσοκομείο του Πύργου χωρίς να υπάρχει πλήρης εικόνα για την κατάσταση της υγείας τους.

Δυνάμεις της αστυνομίας διενεργούν έρευνες για να διαπιστωθούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το δυστύχημα.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia