Πύργος: Συνελήφθη ένα άτομο για την φωτιά στο Γραμματικό
Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για έναν άνδρα, ο οποίος συνελήφθη το βράδυ της Παρασκευής και κατηγορείται για εμπρησμό από αμέλεια

Στην σύλληψη ενός ατόμου για την φωτιά που εκδηλώθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής στην περιοχή Γραμματικό της Ηλείας, προχώρησαν, έπειτα από έρευνες που έκαναν, στελέχη του κλιμακίου αντιμετώπισης εγκλημάτων εμπρησμού της Δυτικής Ελλάδας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για έναν άνδρα, ο οποίος συνελήφθη το βράδυ της Παρασκευής και κατηγορείται για εμπρησμό από αμέλεια.

Στο συγκεκριμένο άτομο επεβλήθη διοικητικό πρόστιμο και σήμερα το μεσημέρι πρόκειται να οδηγηθεί στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Ηλείας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepistimia
Κακοκαιρία «Byron»: Ποια πανεπιστήμια θα παραμείνουν κλειστά σήμερα Παρασκευή – Πλημμύρα σε αίθουσα του ΟΠΑ
Η κακοκαιρία που δοκιμάζει τις υποδομές των ΑΕΙ
Κακοκαιρία «Byron»: Ποια πανεπιστήμια θα παραμείνουν κλειστά σήμερα Παρασκευή – Πλημμύρα σε αίθουσα του ΟΠΑ
τηλεκπαίδευση
Τηλεκπαίδευση στην κακοκαιρία: Το σχολείο δεν είναι πλατφόρμα. Δεν είναι οθόνη. Δεν είναι εντολή με e-mail.
Οι εκπαιδευτικοί ζητούν το αυτονόητο: να γίνεται μάθημα με αξιοπρέπεια, με ασφάλεια, με ανθρώπινους όρους. Το σχολείο θέλει ανθρώπους, όχι καλώδια
Τηλεκπαίδευση στην κακοκαιρία: Το σχολείο δεν είναι πλατφόρμα. Δεν είναι οθόνη. Δεν είναι εντολή με e-mail.
rodafinos
«Αν ήμουν...»: Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση - Τι μπορεί να κάνει ο καθένας από τη θέση του
Η μεγαλύτερη απειλή δεν είναι η ΤΝ. Είναι να βγω στην αγορά εργασίας του 2030 με δεξιότητες του 2015 και νοοτροπία ότι «το πτυχίο φτάνει»
«Αν ήμουν...»: Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση - Τι μπορεί να κάνει ο καθένας από τη θέση του