Πύργος: Συνελήφθη ένα άτομο για την φωτιά στο Γραμματικό
Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για έναν άνδρα, ο οποίος συνελήφθη το βράδυ της Παρασκευής και κατηγορείται για εμπρησμό από αμέλεια

Στην σύλληψη ενός ατόμου για την φωτιά που εκδηλώθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής στην περιοχή Γραμματικό της Ηλείας, προχώρησαν, έπειτα από έρευνες που έκαναν, στελέχη του κλιμακίου αντιμετώπισης εγκλημάτων εμπρησμού της Δυτικής Ελλάδας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για έναν άνδρα, ο οποίος συνελήφθη το βράδυ της Παρασκευής και κατηγορείται για εμπρησμό από αμέλεια.

Στο συγκεκριμένο άτομο επεβλήθη διοικητικό πρόστιμο και σήμερα το μεσημέρι πρόκειται να οδηγηθεί στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Ηλείας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Συνταξιούχοι
Σύνταξη πριν τα 60: Το μεγάλο παράθυρο του 2025 και ποιοι προλαβαίνουν
Το μεγάλο «σταυροδρόμι» του 2025 για τους ασφαλισμένους – Ποιοι κερδίζουν πρόωρη έξοδο και ποιοι κινδυνεύουν με εγκλωβισμό από το 2026
Σύνταξη πριν τα 60: Το μεγάλο παράθυρο του 2025 και ποιοι προλαβαίνουν
πολυγλωσσία
Η εποχή της πολυγλωσσίας: Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη ξαναγράφει τους κανόνες
Γλώσσες, κουλτούρες και τεχνολογία συνδιαμορφώνουν ένα νέο εκπαιδευτικό και επαγγελματικό τοπίο που απαιτεί εξειδίκευση
Η εποχή της πολυγλωσσίας: Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη ξαναγράφει τους κανόνες
Α. Σπυριδάκης
Σχετικά με τη λειτουργία των σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Προτεινόμενες Αλλαγές της Κ.Υ.Α. 102791/ΓΔ4/10-09-2024 (ΦΕΚ 5130Β) του Α. Σπυριδάκη, Προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Δ/ντών Σχολ. Μον. Δ/θμιας Εκπ/σης
Σχετικά με τη λειτουργία των σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης