Πατέρας Στυλιανός Καρπαθίου
Ο ιερέας θεωρεί ότι θα έπρεπε να επιβληθεί πρόστιμο για άσκοπη μετακίνηση στον Κυριάκο Μητσοτάκη

Την αντίθεσή του με τις αποφάσεις της κυβέρνησης αλλά και της Ιεράς Συνόδου εξέφρασε ο πατέρας Στυλιανός Καρπαθίου σε πρωινή εκπομπή του Open, δηλώνοντας πως οι εκκλησίες θα μπορούσαν να λειτουργήσουν τηρώντας μέτρα ασφαλείας, παρεμφερή με αυτά των σούπερ μάρκετ.

Ο ιερέας καταλογίζει στην κυβέρνηση αρνητική διάθεση προς την Εκκλησία, κάτι που, σύμφωνα με τον ίδιο, αποδεικνύει και η διοργάνωση της «κινητής» συναυλίας της Άλκηστις Πρωτοψάλτη, εν αντιθέσει με τις απαγορεύσεις προς τις θρησκευτικές τελετές. Μάλιστα, ο ιερέας έκανε λόγο για εικόνες συνωστισμού κατά τη διάρκεια της συναυλίας, κάνοντας λόγο για άσκοπη μετακίνηση. «Ο κύριος πρωθυπουργός δεν παραβίασε τα μέτρα, όταν βγήκε από το Μέγαρο Μαξίμου» διερωτήθη ο ιερέας, ενώ έκανε λόγο για «κατασκεύασμα που θέλει να πλήξει την Εκκλησία».

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia