κορονοιος
Σύμφωνα με πορτογαλικά site (record.pt, zerozero.pt) o νεαρός παίκτης του ποδοσφαίρου σάλας, Βίτορ Ραφαέλ Μπάστος Γκοντίνιο, φερεται να είναι ένα από τα νεότερα θύματα του κορονοϊού στον κόσμο, καθώς όπως αναφέρεται άφησε την τελευταία του πνοή στην ηλικία των 14 ετών, τα ξημερώματα της Κυριακής (29/3) σε νοσοκομείο της Πορτογαλίας.

Ο κορονοϊός συνεχίζει να θερίζει στις περισσότερες χώρες του κόσμου και να προκαλεί τρόμο χωρίς να κάνει διακρίσεις.

Σύμφωνα και με άλλα διεθνή ΜΜΕ ο νεαρός αθλητής, ο οποίος έπαιζε ποδόσφαιρο σάλας στην ομάδα της Μασέδο στην περιοχή του Αβέιρο διακομίσθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο, το Σάββατο (28/3)

Ο έφηβος που κατέληξε φαίρεται να διαγνώστηκε με κορονοϊό. Νοσηλευόταν τις τελευταίες ημέρες. Ήταν αθλητής futsal και φορούσε τη φανέλα της ομάδας, Μασέντα.

Ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί αν πέθανε λόγω του κορονοϊού

"Αυτή τη φορά δεν μπόρεσες να ξεγελάσεις τον αντίπαλο, όπως έκανες τόσες φορές. Είμαστε συντετριμμένοι, δεν έχουμε λόγια. Αναπαύσου πρωταθλητή", αναφέρει η ανακοίνωση της ομάδας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia