Καταγγελία Ακριβοπούλου: 11 εκατομμύρια διαφήμισης για στήριξη συγκεκριμένων ΜΜΕ
Μέσω του προφίλ της στο Facebook η δημοσιογράφος Κατερίνα Ακριβοπούλου καταγγέλλει σχετικά με την διαφήμιση στα ΜΜΕ πως πως " η διάθεση των 11.000.000 ευρώ που πήγαν σε συγκεκριμένη εταιρεία χωρίς διαγωνισμό, αφορά αποκλειστικά την στήριξη των δικών τους Μέσων"

Στην προώθηση του μεγάλου οικονομικού πακέτου διαφήμισης που αφορά την καμπάνια "Μένουμε Σπίτ" αναφέρθηκε η δημοσιογράφος Κατερίνα Ακριβοπούλου τονίζοντας πως αυτή καναλιζάρεται σε συγκεκριμένα ΜΜΕ την ώρα που άλλα καταρρέουν λόγω μείωσης του τζίρου τους.

"Ο Σπύρος Παπαδόπουλος γνωστοποίησε ότι δεν πήρε αμοιβή για το σποτάκι. Υποθέτω ότι το ίδιο ισχύει και για τους άλλους καλλιτέχνες. Που θα πει ότι η διάθεση 11.000.000 που δίνουν σε συγκεκριμένη εταιρία και χωρίς διαγωνισμό, αφορά αποκλειστικά την στήριξη των δικών τους Μέσων, τα οποία καταρρέουν λόγω μείωσης του τζίρου ,καθώς έχει σχεδόν μηδενιστεί η διαφήμιση. " τονίζει μέσω του προσωπικού της προφίλ η Κατερίνα Ακριβοπούλου

Δείτε αναλυτικά όλη της την ανάρτηση:

Ο Σπύρος Παπαδόπουλος γνωστοποίησε ότι δεν πήρε αμοιβή για το σποτάκι. Υποθέτω ότι το ίδιο ισχύει και για τους άλλους...

Gepostet von Katerina Akrivopoulou am Sonntag, 29. März 2020

Σύμφωνα με έγγραφο που δημοσιεύτηκε στη Διαύγεια η κυβέρνηση δεσμεύει 11 εκατ. ευρώ για υπηρεσίες επικοινωνίας και ενημέρωσης σχετικά με την πανδημία του COVID – 19.

Συγκεκριμένα στο έγγραφο αναφέρεται:

«Εγκρίνουμε τη δέσμευση πίστωσης ύψους έντεκα εκατομμυρίων ευρώ (11.000.000,00€) για την πληρωμή ισόποσης δαπάνης σε βάρος της πίστωσης του προϋπολογισμού εξόδων της Προεδρίας της Κυβέρνησης, Ειδικός Φορέας 1023- 611-0000000, λογαριασμός 2420906001, οικ. έτους 2020, για υπηρεσίες επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών που απαιτούνται για την υλοποίηση εκστρατείας στο πλαίσιο της προστασίας της δημόσιας υγείας και των μέτρων για την αποτροπή της διασποράς του κορωνοϊού COVID- 19».

Όπως σημειώνει το Documento, η υπόθεση θυμίζει τις διαφημιστικές δαπάνες του ΚΕΕΛΠΝΟ, που επίσης είχε το δικαίωμα να έχει δωρεάν προβολή στα ΜΜΕ για τις εκστρατείες του, ωστόσο πλήρωνε αδρά κανάλια αλλά και διάφορες ιστοσελίδες μηδαμινής επισκεψιμότητας με μεγάλα ποσά.

Ο τομεάρχης Ψηφιακής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ, Μάριος Κάτσης, σχολίασε στο twitter:

 

σχετικά άρθρα

Βραζιλία: Κατηγορίες κατά της κυβέρνησης για απόκρυψη θανάτων από κορονοϊό
Βραζιλία: Κατηγορίες κατά της κυβέρνησης για απόκρυψη θανάτων από κορονοϊό
Το υπουργείο Υγείας σταμάτησε να ανακοινώνει τον αριθμό κρουσμάτων και νεκρών, ενώ ένα από τα βασικά του στελέχη δεν έχει εμπειρία σε θέματα υγείας...
Βραζιλία: Κατηγορίες κατά της κυβέρνησης για απόκρυψη θανάτων από κορονοϊό
«Θέλετε να μετατρέψετε τα νηπιαγωγεία σε δημοτικά και γυμνάσια, διασπώντας τη σχέση του νηπιαγωγού με το νήπιο»
«Θέλετε να μετατρέψετε τα νηπιαγωγεία σε δημοτικά και γυμνάσια, διασπώντας τη σχέση του νηπιαγωγού με το νήπιο»
«Ούτε ένα ειδικό επιστήμονα δεν μας φέρατε να ισχυριστεί ότι χρειάζεται η εκμάθηση ξένης γλώσσας στα 4χρονα, στις ελληνικές συνθήκες», σημείωσε στην...
«Θέλετε να μετατρέψετε τα νηπιαγωγεία σε δημοτικά και γυμνάσια, διασπώντας τη σχέση του νηπιαγωγού με το νήπιο»