tsiodras
Ενημέρωση για τις εξελίξεις σχετικά με την εξάπλωση του κορονοϊού

Κατά την καθιερωμένη ημερήσια ενημέρωση για την εξάπλωση του κορονοϊού, ο εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας ανακοίνωσε πως η χώρα μετρά πλέον 78 καταγεγραμμένα κρούσματα, με τον συνολικό να ανέρχεται σε 821 κρούσματα συνολικά.

Προσέθεσε πως 53 ασθενείς βρίσκονται διασωληνωμένοι σε ΜΕΘ, η πλειονότητα των οποίων είναι άνδρες με υποκείμενα νοσήματα. Ο μέσος όρος των διασωληνωμένων είναι τα 67 έτη.

Ο εκπρόσωπος του υπ. Υγείας επιβεβαίωσε την καταγραφή ακόμη 2 θανάτων σε ένα εικοσιτετράωρο. Συνολικά 22 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους. Πρόκειται για 18 άνδρες και 4 γυναίκες, με τους 21 από τους 22 να αντιμετωπίζουν υποκείμενα νοσήματα. Ακόμη, 36 ασθενείς έλαβαν εξιτήριο.

«Εστίες υπερμετάδοσης είναι όλες οι κοινότητες αν αντιμετωπίσουμε με ελαφρότητα την κατάσταση» δήλωσε χαρακτηριστικά, ζητώντας εγρήγορση όλων των πολιτών, ιδίως των ηλικιωμένων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προσχολική αγωγή
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση του νομοθετικού πλαισίου και των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στα πλαίσια...
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
plimmyrise_nipiagogeio
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του Υπ. Παιδείας
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο