Τέταρτος νεκρός στην Ελλάδα από τον κορονοϊό.
Σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για έναν 53χρονο άνδρα, εργαζόμενο του νοσοκομείου Καστοριάς, ο οποίος είχε προσβληθεί από τον κορωνοϊό και νοσηλευόταν στο ΑΧΕΠΑ.
Τέταρτος νεκρός στην Ελλάδα από τον κορονοϊό.
Σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για έναν 53χρονο άνδρα, εργαζόμενο του νοσοκομείου Καστοριάς, ο οποίος είχε προσβληθεί από τον κορωνοϊό και νοσηλευόταν στο ΑΧΕΠΑ.
Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου
Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής
Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο