“Μια παράλογη βράδια”, θεατρική παράσταση από την ομάδα Ομάδα πείρα(γ)μα
“Μια παράλογη βράδια”. Από το θεατρικό εργαστήρι της ομάδας Πειρα(γ)μα: Παρασκευή 24 και Σάββατο 25 Ιανουαρίου – Μην το χάσετε

Ομάδα πείρα(γ)μα

Θεατρικά Εργαστήρια

“Μια παράλογη βραδιά”

Εμψύχωση-Διδασκαλία Irini Mela– Angeliki Kassola

Παρασκευή 24, Σάββατο 25  και Παρασκευή 31 Ιανουάριου και Σάββατο 1/2, Κοίλης 23 στα Πετράλωνα.

5 ευρώ είσοδος.

Μια παραλογή βραδιά από τους…Πειραγμένους!

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pencils_blue.jpg
Πειραματικά Σχολεία 2025: Βγήκαν τα αποτελέσματα της κλήρωσης – Δείτε εάν περάσατε
Ολοκληρώθηκε η Δημόσια Κλήρωση για τα Πειραματικά Σχολεία – Αναρτήθηκαν τα Αποτελέσματα
Πειραματικά Σχολεία 2025: Βγήκαν τα αποτελέσματα της κλήρωσης – Δείτε εάν περάσατε
ΥΠΑΙΘΑ
Υπάλληλοι ΚΕΔΑΣΥ-ΣΑΕΚ: «Να γίνει νομοθετική ρύθμιση που θα επιτρέπει στις ΣΑΕΚ να συμμετάσχουν σε προκηρύξεις του ΑΣΕΠ»
Ενημέρωση για τη συνάντηση με τον Διευθυντή του Πολιτικού Γραφείου της Υπουργού Παιδείας, κ. Κώστα Γιαννικόπουλο
Υπάλληλοι ΚΕΔΑΣΥ-ΣΑΕΚ: «Να γίνει νομοθετική ρύθμιση που θα επιτρέπει στις ΣΑΕΚ να συμμετάσχουν σε προκηρύξεις του ΑΣΕΠ»
zaxaraki
Συνέργειες υπουργείων Παιδείας Ελλάδας και Κύπρου: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών και πρόληψη και αντιμετώπιση φαινομένων βίας
Τι είπε για την επίσκεψη της Σοφίας Ζαχαράκη η υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας της Κύπρου Αθηνά Μιχαηλίδου
Συνέργειες υπουργείων Παιδείας Ελλάδας και Κύπρου: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών και πρόληψη και αντιμετώπιση φαινομένων βίας