Δίκη Α. Σώρρα: «Είχα την ακλόνητη πεποίθηση πως τα 600 δισ. είναι υπαρκτά»
Συνεχίζεται η δίκη του αρχηγού της «Ελλήνων Συνέλευσις» για τα εξώδικα των πολιτών προς την εφορία

Με καταθέσεις πολιτών που έκαναν χρήση των εξωδίκων που παρείχε η «Ελλήνων Συνέλευσις» υποσχόμενη να καλυφθούν τα χρέη τους προς το Δημόσιο και τα Ασφαλιστικά Ταμεία, συνεχίστηκε στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων η δίκη του Αρτέμη Σώρρα και των συνεργατών του.

Στο δικαστήριο κατέθεσαν δύο πολίτες που απέστειλαν προς υπηρεσίες του Δημοσίου τα επίμαχα εξώδικα, με τα οποία ο βασικός κατηγορούμενος και ο φορέας που ίδρυσε, ουσιαστικά καλούσαν το κράτος να λάβει τα χρωστούμενα πολιτών, από τα περίφημα 600 δισ. ευρώ που υποστήριζε ότι έχει ο Αρτέμης Σώρρας από ομόλογα του αμερικανικού Δημοσίου.

Ο πρώτος από τους δύο μάρτυρες κατέθεσε στο δικαστήριο πως χρωστούσε 50.000 ευρώ και αποφάσισε να αποστείλει το εξώδικο, αν και, όπως τόνισε, δεν πίστεψε όσα ισχυριζόταν τα μέλη του φορέα του Αρτέμη Σώρρα.

«Μου είπαν πως υπάρχει η δυνατότητα να γίνουν εξώδικες δηλώσεις προς τα ταμεία, τα οποία θα μπορούσαν να πάρουν τα χρήματα από κάποιους λογαριασμούς που ανήκαν σε όλους του Έλληνες πολίτες, και σε εμένα…δεν το πίστεψα, αλλά σκέφτηκα μία στο εκατομμύριο να ισχύει, γιατί να είμαι απ' έξω;» είπε χαρακτηριστικά ο μάρτυρας.

Ο δεύτερος πολίτης κατέθεσε πως χρωστούσε 150.000 ευρώ στο Δημόσιο και όπως είπε, απέστειλε εξώδικο έχοντας την ακλόνητη πεποίθηση πως τα 600 δισ. ευρώ είναι υπαρκτά. Είπε μάλιστα, πως τα χρήματα αυτά «γράφτηκαν ξαφνικά στον προϋπολογισμό το 2015 μέχρι σήμερα. Τα είδα ξαφνικά εκεί, ενώ πριν δεν ήταν». Επέμεινε μάλιστα στην άποψη του, όταν ο πρόεδρος του ζήτησε να διευκρινίσει αν θεωρεί πως το Δημόσιο δέχθηκε το αστρονομικό ποσό. Όπως είπε ο μάρτυρας, ότι αν και είναι βιοτέχνης ξέρει καλά από λογιστικά.

Στο δικαστήριο κατέθεσε νωρίτερα στέλεχος ΔΟΥ ο οποίος ανέφερε ότι τα «εξώδικα Σώρρα» προκάλεσαν ζημιά του Δημοσίου, χωρίς ωστόσο να μπορεί να την προσδιορίσει, λέγοντας παράλληλα πως όσοι τα απέστειλαν δεν είχαν διαφορετική μεταχείριση έναντι άλλων οφειλετών.

Ο μάρτυρας ρωτήθηκε από την Έδρα, τι διαφορετική ζημιά προκάλεσαν οι πολίτες που τα απέστειλαν, σε σχέση με εκείνους που επίσης δεν πληρώνουν λόγω αδυναμίας αλλά δεν απέστειλαν εξώδικα, εφόσον και οι μεν και οι δε αντιμετωπίζονται κατά τον ίδιο τρόπο.

Μάρτυρας: Επηρεάστηκε ο προϋπολογισμός από την καθυστέρηση στις εισπράξεις. Η χρονική καθυστέρηση των 60 ημερών μέχρι να απαντήσουμε στα εξώδικα ήταν η ζημία…η βασική επιδίωξη είναι όλοι οι φορολογούμενοι να πληρώνουν στην ώρα τους. Αν δεν έρχονται οικειοθελώς θα υπάρξει πρόβλημα…τα αναγκαστικά μέτρα έχουν κόστος και δεν αποδίδουν πάντα.

Η δίκη συνεχίζεται και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί πριν τις 16 Δεκεμβρίου, οπότε ο Αρτέμης Σώρρας θα αποφυλακιστεί έχοντας συμπληρώσει 18 μήνες προσωρινής κράτησης.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διαβάστε Επίσης:

Εκτοξεύεται η ζήτηση για το ετήσιο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου στη Σχολική Ψυχολογία

 

Αυτό είναι το κορυφαίο μοριοδοτούμενο σεμινάριο στην Ειδική Αγωγή με ανοικτές αιτήσεις

 

Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: Μοριοδότηση Προσλήψεων αναπληρωτών με ετήσιο εξ αποστάσεως σεμινάριο
 

googlenews4
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο GOOGLE NEWS 
viber67
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο VIBER

 

σχετικά άρθρα

Άγχος, αϋπνία, κατάθλιψη και μετατραυματικό στρες παρουσιάζουν όσοι νοσηλεύτηκαν για κορονοϊό
Άγχος, αϋπνία, κατάθλιψη και μετατραυματικό στρες παρουσιάζουν όσοι νοσηλεύτηκαν για κορονοϊό
Οι άνθρωποι που ανέρρωσαν από την Covid-19 μπορεί να υποφέρουν από ψυχιατρικές διαταραχές, όπως μετατραυματικό στρες, άγχος, αϋπνία και κατάθλιψη,...
Άγχος, αϋπνία, κατάθλιψη και μετατραυματικό στρες παρουσιάζουν όσοι νοσηλεύτηκαν για κορονοϊό
130 γονείς και κηδεμόνες εκφράζουν την κάθετη αντίθεσή τους στην εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης
130 γονείς και κηδεμόνες εκφράζουν την κάθετη αντίθεσή τους στην εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης
Διαμαρτυρία γονέων και κηδεμόνων Δήμου Καλαμαριάς σχετικά με την εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής υποχρεωτικής εκπαίδευσης
130 γονείς και κηδεμόνες εκφράζουν την κάθετη αντίθεσή τους στην εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης