Πορεία διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν φοιτητές στη Θεσσαλονίκη, διαμαρτυρόμενοι για την αστυνομική επέμβαση στην ΑΣΟΕΕ.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του thesstoday, η πορεία ξεκίνησε από την Καμάρα και κατευθύνθηκε προς την οδό Αγίου Δημητρίου.
Κατά την λήξη της πορείας, σημειώθηκαν συμπλοκές μεταξύ μερίδας των διαδηλωτών και ανδρών των ΜΑΤ, ενώ έγινε χρήση χημικών.