Τραγωδία στο Αίγιο: «Καταπέλτης» το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων - Με 133 χλμ έτρεχε ο 28χρονος
Ο δόκιμος αξιωματικός έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου, χτυπώντας θανάσιμα με το όχημά του τη γιαγιά και το εγγονάκι της

«Καταπέλτης» είναι το πόρισμα που αποκαλύπτει τις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το τροχαίο δυστύχημα στο Αίγιο τον περασμένο Αύγουστο, που είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους μια γιαγιά με το εγγόνι της.

Όπως μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός Star, το επιβατικό όχημα κινούμενο με κατεύθυνση από Πάτρα προς Κόρινθο υπέστη απώλεια ελέγχου και υπερστροφή που το οδήγησε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας. Ο εμπρόσθιος αριστερός τροχός προσέκρουσε στο ρείθρο του πεζοδρομίου, ο τροχός και το σύστημα ανάρτησης καταστράφηκαν. Ο εμπρόσθιος τροχός ακινητοποιήθηκε, το όχημα επιστράφηκε ωρολογιακά περί τον κατακόρυφο άξονά του και το οπίσθιο τμήμα του ανήλθε στο πεζοδρόμιο όπου συγκρούσθηκε με την πεζή και το καροτσάκι του παιδιού.

Καρότσι και βρέφος εκτινάχθηκαν εκτινάχθηκαν σε απόσταση 16.90 μ. από το σημείο σύγκρουσης. Το όχημα στη συνέχεια κατευθύνεται προς το στύλο ηλεκτροφωτισμού και τους κάδους σκουπιδιών σε απόσταση 70 μ. από το αρχικό σημείο σύγκρουση, ο οδηγός τα αποφεύγει με στροφή αριστερά και κάθοδο από το πεζοδρόμιο και το όχημα ακινητοποιείται στο μέσο του οδοστρώματος 150 μ. μακριά από το σημείο της αρχικής πρόσκρουσης στο πεζοδρόμιο. Από την ανάλυση που προηγήθηκε προκύπτει η ταχύτητα του επιβατικού οχήματος κατά την αρχική σύγκρουση με το ρείθρο του πεζοδρομίου 37 μ./δευτ. ή 133 χλμ./ώρα. Ίδια  ταχύτητα προκύπτει από τον υπολογισμό της αρχικής ταχύτητας βολής του παιδικού αμαξιδίου με τον επιβάτη του, 36,7 μ./δευτ. ή 132 χλμ./ώρα. 

Δεν διαπιστώθηκε προηγούμενη σύγκρουση πριν το ατύχημα. Οι βλάβες του οχήματος προκλήθηκαν συνεπεία του ατυχήματος. 

Οι πραγματογνώμονες στην έκθεσή τους περιγράφουν και το δρόμο στο οποίο έγινε η τραγωδία. 

Η οδός στη σκηνή του ατυχήματος είναι διπλής κατεύθυνσης, μιας λωρίδας κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση πλάτους 3,70 μ. η κάθε μία  με ενδιάμεση διαχωριστική διπλή συνεχή γραμμή πλάτους 0,30 μ. Στα άκρα των δύο ρευμάτων κυκλοφορίας υφίσταται συνεχής διαγράμμιση πλάτους 0,10 μ. Οι γραμμές της οριζόντιας σήμανσης οπτικά δεν ήταν ιδιαίτερα ευκρινείς.

Ο 28χρονος  μετά την απολογία του αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους. 

Διαβάστε Επίσης:
 

ΑΣΕΠ: Tο ΚΟΡΥΦΑΙΟ Σεμινάριο στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με ανοικτές αιτήσεις

 

Παν.Αιγαίου: Έκπτωση σε σεμινάρια Σχολική Ψυχολογίας ή Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης

 

ΒΡΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

 

 

 

σχετικά άρθρα

«Δε θα γίνουμε ο πολιορκητικός κριός της κυβέρνησης ενάντια στους μαθητές»
«Δε θα γίνουμε ο πολιορκητικός κριός της κυβέρνησης ενάντια στους μαθητές»
Απορρίπτει την «εξ αποστάσεως εκπαίδευσης» σε υπό κατάληψη σχολεία η ΕΛΜΕ Κέρκυρας και καλεί στην κινητοποίηση των μαθητών το μεσημέρι της Πέμπτη 1/10
«Δε θα γίνουμε ο πολιορκητικός κριός της κυβέρνησης ενάντια στους μαθητές»
Υπουργείο Εργασίας σε εργαζόμενους από Θήβα και Χαλκίδα: Μην πάτε αύριο στη δουλειά
Υπουργείο Εργασίας σε εργαζόμενους από Θήβα και Χαλκίδα: Μην πάτε αύριο στη δουλειά
Αυστηρή σύσταση στους εργαζόμενους οικισμών του δήμου Θηβαίων και οικισμού της Ευβοίας να μην προσέλθουν στις εργασίες τους αύριο, λόγω κινδύνου...
Υπουργείο Εργασίας σε εργαζόμενους από Θήβα και Χαλκίδα: Μην πάτε αύριο στη δουλειά