Κύπρος: Μαθητής πήγε να ανάψει το φως στις τουαλέτες του σχολείου και έπαθε ηλεκτροπληξία
Στο Μακάρειο Νοσοκομείο νοσηλεύεται 14χρονος, από το απόγευμα της Πέμπτης, μετά από ηλεκτροπληξία.

Σύμφωνα με τον Διευθυντή της Παιδιατρικής Κλινικής του Μακάρειου Νοσοκομείου, Αβραάμ Ηλία, ο 14χρονος μεταφέρθηκε στις Πρώτες Βοήθειες του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας και έπειτα από εξετάσεις, μεταφέρθηκε στο Μακάρειο Νοσοκομείο, όπου κρατήθηκε ένα 24ωρο για νοσηλεία, χωρίς η κατάσταση της υγείας του να προκαλεί ανησυχία.

Όπως αναφέρει η κυπριακή εφημερίδα «Φιλελεύθερος» και σύμφωνα με ισχυρισμούς της μητέρας του, ο μαθητής υπέστη ηλεκτροπληξία όταν προσπάθησε να ανάψει το φως στις τουαλέτες του σχολείου του. Όπως ανέφερε η μητέρα του στον κ. Ηλία, το καλώδιο ήταν ακάλυπτο, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ο μαθητής.

Ο 14χρονος αναμένεται να λάβει εξιτήριο εντός των επόμενων ωρών, επισήμανε ο κ. Ηλίας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προσχολική αγωγή
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση του νομοθετικού πλαισίου και των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στα πλαίσια...
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
plimmyrise_nipiagogeio
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του Υπ. Παιδείας
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο