Τον πρώτο χιονάνθρωπο της φετινής χρονιάς έφτιαξε το προσωπικό του καταφυγίου «Γιώσος Αποστολίδης» στον Όλυμπο.
Τη Δευτέρα σημειώθηκε πυκνή χιονόπτωση σε υψόμετρο 2697 μ. Έτσι «γεννήθηκε» ο πρώτος χιονάνθρωπος της χρονιάς.
Η φωτογραφία έχει γίνει viral και συνοδεύει πολλές αναρτήσεις σε social media και Διαδίκτυο γενικότερα.
Χιονόπτωση σημειώθηκε χθες και στο όρος Φαλακρό, σε υψόμετρο πάνω από 2000 μέτρα.
Δείτε την ανάρτηση του meteo.gr: