επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα
Αρνείται κάθε περίπτωση επιστροφής των γλυπτών

Το φως της δημοσιότητας είδε η εμπιστευτική αλληλογραφία μεταξύ του βρετανικού και του ελληνικού υπουργείου Πολιτισμού για τα Γλυπτά του Παρθενώνα.

Στα έγγραφα που παρουσιάζονται από την εφημερίδα «Τα Νέα», η Μεγάλη Βρετανία δεν εμφανίζεται διατεθειμένη να επιστρέψει τα γλυπτά, παρουσιάζοντας το Βρετανικό Μουσείο ως «νόμιμο ιδιοκτήτη».

Μάλιστα, οι Βρετανοί φέρονται να παραπέμπουν την ελληνική κυβέρνηση στο Μουσείο, το οποίο από την πλευρά του λέγεται ότι συζητά μόνο τον δανεισμό των γλυπτών και όχι την οριστική επιστροφή τους στην Ελλάδα, θέτοντας ως προϋπόθεση την οριστική παραίτηση της Αθήνας από τη διεκδίκησή τους.

Στις επιστολές -η πιο πρόσφατη εστάλη πριν από τρεις μήνες- ο Βρετανός υπουργός Πολιτισμού απορρίπτει το αίτημα της ελληνικής κυβέρνησης να αρχίσει διάλογος για την επιστροφή των Γλυπτών.

Αναλυτικότερα στην εφημερίδα «Τα Νέα» του Σαββάτου (29/09

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kalorifer.jpg
Γιατί η τοποθέτηση ρούχων πάνω σε καλοριφέρ δεν είναι καλή ιδέα
Η συνήθης πρακτική να τα κρεμάμε απευθείας πάνω σε καλοριφέρ ή θερμοπομπού φαίνεται βολική, αλλά ειδικοί προειδοποιούν ότι μπορεί να δημιουργήσει...
Γιατί η τοποθέτηση ρούχων πάνω σε καλοριφέρ δεν είναι καλή ιδέα
ιστορια
Διεθνείς σχέσεις και νοσταλγία της παράδοσης: Πώς οι παλιές πρακτικές επιστρέφουν σήμερα
Σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από κοινωνική και οικονομική αβεβαιότητα, οι παραδοσιακές αφηγήσεις γύρω από το φύλο και τις σχέσεις ξαναέρχονται στο...
Διεθνείς σχέσεις και νοσταλγία της παράδοσης: Πώς οι παλιές πρακτικές επιστρέφουν σήμερα