Μετρό Θεσσαλονίκης
Ο συρμός κατασκευάστηκε στη νότια Ιταλία και «ταξίδεψε» στη Θεσσαλονίκη με πλοίο

Ο δεύτερος συρμός του Μετρό Θεσσαλονίκης, που έφτασε σήμερα στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας από εργοστάσιο της νότιας Ιταλίας, για να μπει πλέον στις ράγες. Ο συγκεκριμένος συρμός, όπως και ο πρώτος, που είχε φτάσει στην πόλη στις 15 Μαΐου, έχει τέσσερα βαγόνια και μεταφέρθηκε με καράβι, από τη γειτονική χώρα στην Ηγουμενίτσα, όπως εξήγησε στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό ΑΕ», Γιάννης Μυλόπουλος.

Από το λιμάνι της Ηπείρου, ο συρμός φορτώθηκε σε δύο τράκτορες και ύστερα από το ταξίδι του τη νύχτα, σε ώρες δηλαδή που δεν υπάρχει μεγάλη κυκλοφορία στο οδικό δίκτυο, έφτασε στην Πυλαία τα ξημερώματα.

«Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, κάθε 2-3 μήνες θα έρχεται ένας νέος συρμός, ώστε μέχρι το τέλος του 2020, οπότε προβλέπεται και να λειτουργήσει το έργο, να έχουν έρθει και οι 18 συρμοί που προβλέπονται στη σύμβαση του Μετρό της Θεσσαλονίκης», σημείωσε ο κ. Μυλόπουλος και πρόσθεσε: «Είμαστε, πλέον, ένα βήμα πιο κοντά στην έναρξη των δοκιμαστικών δρομολογίων που θα γίνουν μέσα στο φθινόπωρο, όπως επιβάλλει το χρονοδιάγραμμα του έργου».

Σύμφωνα με τον ίδιο και όπως αναμεταδίδει το Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, εδώ και καιρό έχει ολοκληρωθεί ο καθαρισμός του πρώτου συρμού μετά τους βανδαλισμούς που είχαν γίνει, ενώ γνωστοποίησε ότι ολοκληρώθηκε η σκυροδέτηση της πλάκας οροφής στο σταθμό Βενιζέλου.

Όπως είπε, στις αρχές Σεπτεμβρίου θα έχει αποκατασταθεί πλήρως η κυκλοφορία στην Εγνατία και στο ίδιο διάστημα θα ανοίξει και το τμήμα της Βενιζέλου, πάνω από την Εγνατία, που έκλεισε για δύο με τρεις μήνες. «Συνεπώς, όσο το έργο προχωρά, τόσο θα αποκαθίσταται η κυκλοφορία στους γύρω δρόμους στην περιοχή Εγνατίας και Βενιζέλου», σχολίασε.

Σε ό,τι αφορά τα γενικά χρονοδιαγράμματα για το Μετρό, υπενθύμισε ότι μετά τη δοκιμαστική λειτουργία από το ερχόμενο φθινόπωρο, θα ξεκινήσει στα τέλη του 2020 η εμπορική λειτουργία, δηλαδή θα παραδοθεί η βασική γραμμή της Θεσσαλονίκης, από το αμαξοστάσιο της Πυλαίας και τη Νέα Ελβετία μέχρι τον νέο σιδηροδρομικό σταθμό και αντιστρόφως. Το καλοκαίρι του 2021 θα δοθεί σε λειτουργία και η γραμμή της Καλαμαριάς, από τον σταθμό 25ης Μαρτίου, που είναι το σημείο συνένωσης των δύο γραμμών, μέχρι αυτόν στη Μίκρα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pikantika-fagita.jpg
National Geographic: «Μαγειρέψτε σαν Έλληνες» - Ποιο σημείο της Ελλάδας ξεχωρίζει γαστρονομικά
Μαγειρέψτε σαν Έλληνες στην πατρίδα του Τσελεμεντέ - Ποιο σημείο της Ελλάδας ξεχώρισε γαστρονομικά το βρετανικό περιοδικό National Geographic
National Geographic: «Μαγειρέψτε σαν Έλληνες» - Ποιο σημείο της Ελλάδας ξεχωρίζει γαστρονομικά