Μετρό Θεσσαλονίκης
Ο συρμός κατασκευάστηκε στη νότια Ιταλία και «ταξίδεψε» στη Θεσσαλονίκη με πλοίο

Ο δεύτερος συρμός του Μετρό Θεσσαλονίκης, που έφτασε σήμερα στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας από εργοστάσιο της νότιας Ιταλίας, για να μπει πλέον στις ράγες. Ο συγκεκριμένος συρμός, όπως και ο πρώτος, που είχε φτάσει στην πόλη στις 15 Μαΐου, έχει τέσσερα βαγόνια και μεταφέρθηκε με καράβι, από τη γειτονική χώρα στην Ηγουμενίτσα, όπως εξήγησε στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό ΑΕ», Γιάννης Μυλόπουλος.

Από το λιμάνι της Ηπείρου, ο συρμός φορτώθηκε σε δύο τράκτορες και ύστερα από το ταξίδι του τη νύχτα, σε ώρες δηλαδή που δεν υπάρχει μεγάλη κυκλοφορία στο οδικό δίκτυο, έφτασε στην Πυλαία τα ξημερώματα.

«Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, κάθε 2-3 μήνες θα έρχεται ένας νέος συρμός, ώστε μέχρι το τέλος του 2020, οπότε προβλέπεται και να λειτουργήσει το έργο, να έχουν έρθει και οι 18 συρμοί που προβλέπονται στη σύμβαση του Μετρό της Θεσσαλονίκης», σημείωσε ο κ. Μυλόπουλος και πρόσθεσε: «Είμαστε, πλέον, ένα βήμα πιο κοντά στην έναρξη των δοκιμαστικών δρομολογίων που θα γίνουν μέσα στο φθινόπωρο, όπως επιβάλλει το χρονοδιάγραμμα του έργου».

Σύμφωνα με τον ίδιο και όπως αναμεταδίδει το Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, εδώ και καιρό έχει ολοκληρωθεί ο καθαρισμός του πρώτου συρμού μετά τους βανδαλισμούς που είχαν γίνει, ενώ γνωστοποίησε ότι ολοκληρώθηκε η σκυροδέτηση της πλάκας οροφής στο σταθμό Βενιζέλου.

Όπως είπε, στις αρχές Σεπτεμβρίου θα έχει αποκατασταθεί πλήρως η κυκλοφορία στην Εγνατία και στο ίδιο διάστημα θα ανοίξει και το τμήμα της Βενιζέλου, πάνω από την Εγνατία, που έκλεισε για δύο με τρεις μήνες. «Συνεπώς, όσο το έργο προχωρά, τόσο θα αποκαθίσταται η κυκλοφορία στους γύρω δρόμους στην περιοχή Εγνατίας και Βενιζέλου», σχολίασε.

Σε ό,τι αφορά τα γενικά χρονοδιαγράμματα για το Μετρό, υπενθύμισε ότι μετά τη δοκιμαστική λειτουργία από το ερχόμενο φθινόπωρο, θα ξεκινήσει στα τέλη του 2020 η εμπορική λειτουργία, δηλαδή θα παραδοθεί η βασική γραμμή της Θεσσαλονίκης, από το αμαξοστάσιο της Πυλαίας και τη Νέα Ελβετία μέχρι τον νέο σιδηροδρομικό σταθμό και αντιστρόφως. Το καλοκαίρι του 2021 θα δοθεί σε λειτουργία και η γραμμή της Καλαμαριάς, από τον σταθμό 25ης Μαρτίου, που είναι το σημείο συνένωσης των δύο γραμμών, μέχρι αυτόν στη Μίκρα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πότε θα βγουν οι πίνακες κατάταξης αναπληρωτών για προσλήψεις

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παναγία-Δαφνιώτισσα
Η δική μας Παναγιά
«Ο Ιερός Ναός Κοιμήσεως της Θεοτόκου Δαφνιώτισσας στη θέση Παναγία ή Παναγίτσα Δήμου Ήλιδας Π.Ε. Ηλείας είναι μία τρίκλιτη ξυλόστεγη βασιλική με...
Η δική μας Παναγιά
αλεξ
Διεθνής Διάκριση για το ΕΚΠΑ: Ο Καθηγητής Γεώργιος Αλεξανδρόπουλος κατέκτησε το Best Paper Award 2025 στο Intelligent and Converged Networks
Η διάκριση αφορά επιστημονική δημοσίευση που εξετάζει τις αναδιαμορφώσιμες έξυπνες επιφάνειες (RIS) και τη συμβολή τους στις ασύρματες επικοινωνίες,...
Διεθνής Διάκριση για το ΕΚΠΑ: Ο Καθηγητής Γεώργιος Αλεξανδρόπουλος κατέκτησε το Best Paper Award 2025 στο Intelligent and Converged Networks
Σοφία Ζαχαράκη στη Βουλή
Νέα εισαγωγική επιμόρφωση για εκπαιδευτικούς το 2025-2026 – Όλες οι αλλαγές και οι δικαιούχοι
Ανανεωμένο πρόγραμμα εισαγωγικής επιμόρφωσης από το Υπουργείο Παιδείας
Νέα εισαγωγική επιμόρφωση για εκπαιδευτικούς το 2025-2026 – Όλες οι αλλαγές και οι δικαιούχοι